دادستان قرچک:
اجازه هجمه به حیثیت مسئولین در شهرستان قرچک نمی دهیم
تاریخ انتشار : تیر ۱۰, ۱۳۹۶ ۶:۲۸ ب.ظ
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: اجازه هجمه به حیثیت مسئولین در شهرستان قرچک نمی دهیم.
 اجازه هجمه به حیثیت مسئولین در شهرستان قرچک نمی دهیم

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین احدالله سینکایی، پیش از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: اصحاب رسانه به حواشی این شهرستان و استان تهران دقت داشته باشند.

وی گفت: از همه دوستان عزیز انتظار دارم تا مشکلات شهرستان را مورد بررسی بیشتر قرار دهند، در مورد مشکلات برخی بانک ها، اخباری بدون تحقیق و بررسی منتشر شد، این صحیح نیست، باید اخبار واقعی منتشر شود.

دادستان قرچک افزود: نباید با انتشار برخی اخبار حیثیت شهرستان را زیر سوال برد، متاسفانه اخباری افسار گسیخته و بی سر و سامان منتشر می شود، نباید به حیثیت مسئولین هجمه وارد کرد، هنوز پرونده ای تشکیل نشده است، اما در فضای مجازی اخبار را منتشر می کنند.

سینکایی افزود: برخی شبکه های مجازی در حال اشاعه شایعاتی در جامعه هستند و وجهه شهرستان را زیر سوال می برند.

وی سپس به ایجاد امنیت، به عنوان وظیفه ذاتی دادسرا اشاره کرد و گفت: ما به امنیت شغلی و اقتصادی کارگران نیز اهمیت می دهیم و به عنوان مدعی العموم با افرادی که در حال ایجاد فساد اقتصادی بوده و امنیت اقتصادی را به چالش می کشند، برخورد می کنیم.

وی سپس به مشکل ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قرچک اشاره کرد و گفت: وعده ای برای اعطاء ساختمان به دادسرای قرچک داده شده اما متاسفانه تاکنون و پس از گذشت ۳ ماه از سال هنوز اقدامی نشده است.

سینکایی گفت: ما هم اکنون به صورت موقت در ساختمانی فرهنگی مستقر هستیم و نیاز به ساختمان مخصوص برای دادسرا به شدت احساس می شود.

کد مطلب: 1796
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری