سرپرست گروه همخوانی آل یاسین مطرح کرد؛
اجرای سرود «کالای ایرانی» در جهت حمایت از کالای تولید داخل
تاریخ انتشار : آبان ۲۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷ ب.ظ
 
سرپرست گروه همخوانی آل یاسین گفت: اجرای سرود «کالای ایرانی» گامی برای فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی است.
 اجرای سرود «کالای ایرانی» در جهت حمایت از کالای تولید داخل

به گزارش ندای وارنا؛ حسین نجفی اظهار داشت: یکی از نسخه های علاج وضعیت کنونی اقتصاد، عمل به فرامین مقام معظم رهبری است که بسیاری را از آنها در شرح شعار سال و حمایت از کالای ایرانی خلاصه شده است.

وی افزود: تمام اقشار به ویژه قشر هنرمند با گذشت ۷ ماه از سال و بدون تعارف باید ببینند چه گامی جهت فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی و دوری مردم از خرید کالاهای قاچاق انجام داده اند.

نجفی تاکید کرد: باید ببینیم تاکنون چند فیلم و تئاتر جذاب، چند قطعه موسیقی مردم پسند، چند انیمشین با موضوع شعار سال تدوین شده و معدود آثاری که ساخته شده آیا برای اغنای فضای فکری جامعه کافی بوده است یا خیر.

سرپرست گروه همخوانی آل یاسین بیان داشت: گروه همخوانی آل یاسین شهرستان ورامین سرود کالای ایرانی را در فروردین ماه سال جاری ساخته و به عنوان ذره ای از دریای هنر میهن اسلامی، یقینا تا پایان سال در محافل مختلف اجرا و در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

نجفی بیان داشت: تولید این قطعه را فقط یک قدم و حرکت در جهت پیشرفت اقتصادی ایران عزیز، تلقی کرده و از گروه های همخوانی و دیگر هنرمندان باغیرت می خواهیم تا با تولید آثار جذاب هنری، در عبور از وضعیت فعلی اقتصاد کشور سهیم باشند.

مهر

کد مطلب: 5462
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری