رئیس بهزیستی قرچک:
اجرای طرح اجتماع محور برای پیشگیری از اعتیاد در قرچک
تاریخ انتشار : تیر ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب.ظ
 
رئیس بهزیستی قرچک از اجرای طرح اجتماع محور برای پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی خبر داد.
 اجرای طرح اجتماع محور برای پیشگیری از اعتیاد در قرچک

به گزارش ندای وارنا؛  اردشیر بهرامی رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی طرح اجتماع محور برای پیشگیری از اعتیاد توسط مرکز مشاوره و خدمات روان شناسی سیفا  و مرکز سلامت روان محلی سایه همراز فرزانگان و در محله پوئینک شهرستان قرچک اجرا می شود.

وی افزود: این مجموعه برنامه ها و اقدامات در راستای اجرای پایلوت سند جامع تقسیم کار ملی کاهش اعتیاد در قرچک صورت می گیرد.

رئیس بهزیستی قرچک تصریح کرد: تیم روانشناسان با حضور در سطح محله و در نشستی با هیئت مدیره شهرک گلشهر پوئینک به شناسایی مهمترین مسائل و مشکلات اجتماعی این محله پرداختند در این نشست اولین گام از شش گام اجرای طرح اجتماع محور که شناسایی معتمدین و فعالان محلی بود و همچنان شناسایی نیازها می باشد مورد بررسی قرار گرفتند.

وی مهمترین نیازهای ساکنین شهرک گلشهر قرچک را بیان کرد: فقدان امنیت اجتماعی و احساس ناامنی و نیاز به استقرار کلانتری در سطح محله، رهاشدن فاضلاب در فضای شهرک و انتشار بوی نامطوع وبیماری های ناشی از آن، نبود فضای لازم و مورد نیاز برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان وزنان از مهمترین مشکلات شهرک گلشهر می باشد.

کد مطلب: 9689
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری