اجرای طرح مسجد، مدرسه و منزل بانام شهید محمدی در هفته دفاع مقدس
تاریخ انتشار : شهریور ۱۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳ ب.ظ
 
فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک از اجرای طرح مسجد، مدرسه و منزل بانام شهید محمدی در هفته دفاع مقدس خبر داد.
 اجرای طرح مسجد، مدرسه و منزل بانام شهید محمدی در هفته دفاع مقدس

به گزارش ندای وارنا؛علی‌اصغر شهیری در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان قرچک بابیان اینکه ۴۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس ۸۸ شهید مسیحی، ۹ شهید زرتشتی، ۱۶ شهید کریمی، ۱۸۵۵ شهید با ملیت عراقی، ۳۱۴ شهید با ملیت افغانستانی، ۲۹ شهید از دیگر ملیت‌ها و مابقی شهدا از ایران اسلامی در این جنگ تحمیل‌شده حضورداشته و شهید شدند.
وی افزود: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در سراسر کشور برنامه‌ریزی‌شده است و هر استانی در یک روز این برنامه را اجرا می‌کند، رزمایش استان تهران با حضور مقام معظم رهبری در ورزشگاه یک‌صد هزارنفری برگزار می‌شود که ۶۰۰ نفر از رزمندگان و بسیجیان قرچک با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.
فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک بیان داشت: فضای مدارس و دانشگاه‌ها باید فضای دفاع مقدس و ارزشی شود و نسل جوان ما از این ارزش باخبر و آشنا شوند.
وی تصریح کرد: طرح مسجد، مدرسه و منزل بانام شهید بهنام محمدی ثبت‌شده است که در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان قرچک اجرا خواهد شد.
شهیری گفت: برنامه شعر و خاطره گویی روایان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با همکاری سپاه ۱۵ خرداد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کانون فرهنگی ملائک در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری همایش بزرگ زنان عاشورایی در قرچک خبر داد و افزود: در این همایش از بانوانی که دوران دفاع مقدس به‌عنوان پشتیبان جبهه‌های حق علیه باطل کمک می‌کردند تجلیل خواهد شد و این مراسم هم الگویی شود برای دختران جوان که امروزه در این عرصه فعالیت می‌کنند.
فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک اظهار کرد: برای اولین بار در هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان بالای ۷۰ در صد در سطح شهرستان انجام خواهد گرفت.
گفتنی است جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی امام‌جمعه، علیرضا جعفری و علیرضا رشیدیان معاونین فرماندار، سرگرد شهیری فرمانده سپاه ۱۵ خرداد، محسن خرمی شریف شهردار و اعضای ستاد با دستور کار برنامه‌ریزی به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

منبع : تهران نیوز

کد مطلب: 3608
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری