اجرای ۲۳ برنامه فرهنگی و ورزشی در بخش آقایان و بانوان در پاکدشت
تاریخ انتشار : مهر ۲۱, ۱۳۹۷ ۲:۱۷ ب.ظ
 
رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت از برگزاری بیش از ۲۳ برنامه فرهنگی و ورزشی در بخش آقایان و بانوان این شهرستان، به مناسبت هفته تربیت بدنی، خبر داد.
 اجرای ۲۳ برنامه فرهنگی و ورزشی در بخش آقایان و بانوان در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛حسین طالقانی صبح شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز ۲۶ مهرماه تا دوم آبان در سراسر کشور تحت عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش  فرصت مناسبی است تا فرهنگ ورزش را در بین آحاد مردم جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه ورزش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان شادابی و سلامتی جسم و روح نقش مهمی در زندگی انسان‌ها دارد،گفت: ورزش آهنگ موزون سلامتی، نماد قدرت، همت، صلابت، ایستادگی و ارزش‌های والای انسانی است و بدون شک یکی از محورهای اساسی دستیابی به توسعه پایدار جوامع به حساب می‌آید.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت در ادامه افزود: در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و به منظور ترویج و توسعه ورزش و معرفی ظرفیت های شهرستان بیش از ۲۳ برنامه فرهنگی و ورزشی در بخش آقایان و بانوان این شهرستان، اجرا خواهد شد.

طالقانی گفت: مسابقات ورزشی همگانی، رقابتهای ویژه کارمندان ادارات ،پیاده روی خانوادگی با جوایز متعدد و برگزاری جشنواره جام نشاط و تندرستی،گلباران قبور مطهر شهدا و ده ها برنامه ورزشی دیگر از جمله مسابقات و برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

وی بیان داشت: بلافاصله بعد از اتمام این هفته ،برنامه ریزی های صورت گرفته برای بزرگترین رویداد فرهنگی شهرستان که هفته فرهنگی شهرستان پاکدشت است اجرایی خواهد که اداره ورزش و جوانان با سه برنامه مهم در آن حضور خواهد داشت که تجلیل از پیشکسوتان ورزشی و برگزاری همایش ورزش صبحگاهی ویژه آنان و برگزاری همایش روانشناسی ورزشی ویژه بانوان با مباحثی در خصوص نشاط اجتماعی و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با جوایز ویژه از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته خواهد بود.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4473
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری