به میزبانی شهرستان قرچک
اختتامیه نخستین جشنواره عکس طبیعت استان تهران برگزار شد
تاریخ انتشار : شهریور ۶, ۱۳۹۷ ۵:۲۰ ب.ظ
 
اختتامیه نخستین جشنواره عکس طبیعت استان تهران با موضوع تهران در زوم با حضور فرماندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک در کانون فرهنگی تربیتی ملائک برگزار شد.
 اختتامیه نخستین جشنواره عکس طبیعت استان تهران برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ظهر امروز، بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در این مراسم اظهار داشت: از تقسیم‌بندی و واگذاری جشنواره‌های استان تهران به شهرستان قرچک کمال تشکر را دارم که نگاه ویژه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شهرستان دارد.

وی گفت: شهرستان‌های استان تهران از داشتن فضای فرهنگی ضعیف هستند و در این خصوص نگاه ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران را می‌طلبد.

خطیبی بیان داشت: شهرستان قرچک ازنظر فرهنگی و فعالیت‌های فرهنگی سابقه بسیار خوبی دارد و فعالیت فرهنگی هنرمندان این شهرستان در استان تهران چشمگیر است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک اذعان داشت: مجموعه فرمانداری از همه اقدامات فرهنگی و جشنواره‌های فرهنگی که برای مناسبت‌ها و اعیاد مختلف برگزار می‌شود حمایت می‌کند.

این مسؤول گفت: باید از آثار هنرمندان و دست‌ساخته‌های هنری هنرمندان در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف استفاده شود.

خطیبی بیان داشت: حضور هنرمندان شهرستان قرچک در جشنواره‌های استانی در حد مطلوب بوده است و در رده‌های استانی مقام و رتبه‌های مناسبی کسب نمودند و جا دارد از زحمات هنرمندان قرچکی تجلیل شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در پایان گفت: بحث هنر و فعالیت‌های هنری باید دیده شود و از اقدامات این هنرمندان تجلیل شود.

منبع : فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 3330
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری