فرماندار شهرستان قرچک:
ارائه خدمات سواد آموزی به نوسوادآموزان قرچک
تاریخ انتشار : تیر ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۱:۵۸ ب.ظ
 
فرماندار قرچک گفت: خدمات سواد آموزی به نوسوادآموزان قرچک ارائه می‌شود.
 ارائه خدمات سواد آموزی به نوسوادآموزان قرچک

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، مسعود مرسلپور ظهر یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶ در جلسه شورای سواد آموزی اظهار داشت: با توجه به اهمیت علم و سواد آموزی که جز از راه عقل پروری و دانش اندوزی میسر نیست بر آن شدیم که بساط آموزش و سواد آموزی را در شهرستان بیش از گذشته گسترش دهیم و به همین دلیل این جلسه تشکیل شده است.

مرسلپور گفت: بحث سواد آموزی موضوع اساسی برنامه های مختلف است و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با تشخیص نیاز زمان و با نگاهی عمیق به مبانی جامعه آینده ، فرمان آموزش همگانی برای مبارزه با بی سوادی را به طور ضربتی با بسیج افکار و امکانات عمومی صادرفرمودند.

وی بیان داشت: طی مصوبات ابلاغی به سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخشداری و جهاد کشاورزی اعلام شد ضمن توجه به رویکرد فرهنگی برای جذب نو سواد آموزان اقدامات لازم را انجام دهند و مردم را به سواد آموزی تشویق کنند.
فرماندار قرچک با تاکید بر لزوم و اجرای سریع طرح سواد آموزی اظهار داشت: لازم است طی ۱۵ روز آینده اقدامات لازم جهت نهضت سوادآموزی در شهرستان قرچک توسط کمیته امداد ، بهزیستی و فنی و حرفه ای صورت بگیرد.
مرسلپور در پایان گفت: از شورای اسلامی شهر و شهرداری می خواهیم همکاری های لازم جهت تخصیص پایه بنر و همچنین اختصاص مکان هایی در فصل تابستان به منظور ارائه خدمات آموزشی سواد آموزی را داشته باشند.

کد مطلب: 1843
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری