ارائه مجوز جدید برای نانوایی آزاد پز در قرچک ممنوع است
تاریخ انتشار : مهر ۱۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۶ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: ارائه مجوز جدید برای نانوایی آزاد پز در قرچک ممنوع است.
 ارائه مجوز جدید برای نانوایی آزاد پز در قرچک ممنوع است

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان قرچک اظهار داشت: به خاطر این که از سال ۹۳ تاکنون افزایش قیمت نان در شهرستان نداشته‌ایم و در حال حاضر نانوایان بر اساس نرخ سال ۹۳ نان را عرضه می‌کنند و درآمد آن‌ها جوابگوی هزینه‌هایشان نیست باید فکری به حال فعالان این قشر کرد.

وی افزود: از طرفی عدم افزایش قیمت نان در طی این چند سال اخیر با کاهش وزن چانه نان توسط برخی از نانوایی‌ها جبران می‌شود و به عبارتی عدم افزایش قیمت نان اغلب منجر به بروز این وضع‌شده است.

رئیس کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان قرچک بیان داشت: در حال حاضر با توجه به افزایش نانوایی‌های آزاد پز در سطح شهرستان رقابت لازم بین نانوایی آزاد پز و یارانه‌ای وجود دارد و بر همین اساس و با توجه به نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت، از ارائه مجوز جدید برای نانوایی آزاد پز توسط متولی اصلی آن خودداری گردد تا نانوایی‌های قدیمی و دولتی پز شهرستان حفظ شوند.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: نظارت‌ مستمر بر تمامی نانوایی‌های باید در دستور کار فرمانداری، اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت قرار گیرد تا کمیت و کیفیت پخت نان در سطح شهرستان کاهش پیدا نکند.

وی گفت: با توجه به عدم ارسال لیست نانوایان دارای هرگونه جریمه یا جزای نقدی توسط اداره تعزیرات حکومتی، ظرف مدت ۳ روز کاری لیست نانوایان این اداره به فرمانداری ارسال کند.

شایان‌ذکر است در ادامه این جلسه اعضاء حاضر به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود درزمینهٔ دستور کار جلسه پرداختند و در آخر پس از بحث و تبادل‌نظر حاضرین در جلسه، تصمیماتی تصویب شد.

گفتی است جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری و با حضور اله بخش حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اردستانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، مجید قیصر پناه کارشناس برنامه‌ریزی فرمانداری  و دیگر اعضا برگزار شد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4371
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری