اعزام دختران دانش‌آموز به اردوهای مناطق جنگی جنوب در قالب راهیان نور
تاریخ انتشار : آبان ۲۷, ۱۳۹۷ ۹:۵۵ ب.ظ
 
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک از اعزام دختران دانش‌آموز به اردوهای مناطق جنگی جنوب کشور در قالب راهیان نور خبر داد.
 اعزام دختران دانش‌آموز به اردوهای مناطق جنگی جنوب در قالب راهیان نور

به گزارش ندای وارنا؛مهدی نیکبخت در جلسه هماهنگی راهیان نور اظهار داشت: بحث اعزام دانش آموزان به سرزمین‌های نور و سرور در حقیقت راهیان نور است.

وی گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، اردوهای راهیان نور یک ابتکار عملی بسیار بزرگ، مهم و یک فن‌آوری بسیار نوین برای استفاده و استخراج ثروت عظیم از معدن طلای دفاع مقدس است.

نیکبخت افزود: هرچه بیشتر در عرصه معنوی دفاع مقدس فعالیت یا برداشت می‌کنیم به ذخایر این معدن طلا بیشتر افزوده می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک  بیان داشت: تأثیرات تربیتی و خوب اردوهای راهیان نور بر هیچ‌کس پوشیده نیست، این اردوها در حقیقت بزرگ‌ترین اجتماع دانش‌آموزی است.

وی تأکید کرد: شهرستان قرچک در ۳ سال گذشته حائز رتبه برتر و اول استان به لحاظ اعزام‌های کمی و کیفی دانش آموزان به سرزمین‌های نور را کسب کرده است امسال هم برنامه اردوها با همان دقت و شدت قبل برگزار خواهد شد.

نیکبخت اذعان داشت: اولین گروه اعزام دختران دانش‌آموز به اردوهای مناطق جنگی جنوب است که انشا الله با کمیته‌های پنج‌گانه که در این راستا شکل‌گرفته است، همکاری‌های لازم انجام شود و می‌خواهم از همه همکاران که بر مطالعه دقیق این بخشنامه دقت داشته باشند.

این مسؤول گفت: در این سه سالی که شهرستان قرچک حائز رتبه برتر بوده است با همکاری سپاه پانزده خرداد، ما حتی یک ریال هم کمک منطقه‌ای و جذب شهرستانی نداشته‌ایم، هرچه بود کمک و عنایت مدیران و انجمن اولیا بوده است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک در پایان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در این دوره بار مالی متحمل شده به اولیا را در سال جاری کمتر کنیم تا بتوانیم دانش آموزان بیشتری در این اردوها داشته باشیم.

منبع :فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 5598
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری