معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران:
افتتاح پایانه مسافربری ورامین استقبال مردمی را در پی دارد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۶ ۹:۵۸ ب.ظ
 
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران از استقبال مردمی از افتتاح پایانه مسافربری ورامین خبر داد.
 افتتاح پایانه مسافربری ورامین استقبال مردمی را در پی دارد

 

به گزارش  ندای وارنا به نقل از مهر، محمد امامی امین شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و ورزشی شهرداری ورامین طی سخنانی با تبریک میلاد حضرت علی اکبر( ع) گفت: در این برهه حساس با توجه به رکود اقتصادی و شرایط مالی، کار عمرانی بسیار سخت است.

وی ادامه داد: اغلب شهرداری ها به سختی امور جاری خود را می گذرانند و لذا اقدام انجام شده توسط شهرداری ورامین با اعتبار حدود ۹۰ میلیارد ریال، اقدامی بسیار ارزشمند بود.

 

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران یکی از نیازهای اساسی بحث حمل و نقل را تأمین وسائل نقلیه عمومی دانست و افزود: افتتاح و راه اندازی پایانه مسافربری و پروژه کارت بلیت کمک شایانی به استقبال مردمی از حمل و نقل عمومی خواهد کرد.

 

وی گفت: رشد روز افزون جمعیت و خودروها نیاز به زیر ساخت های حمل و نقل عمومی را دوچندان کرده و اگر نتوانیم این امر را محقق سازیم قطعا ضررهای محیط زیستی و ترافیکی به شهر تحمیل خواهد شد.

 

امامی امین در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت اشاره کرد و اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس کرده و زمینه بهروزی و بالندگی مجموعه کشور را فراهم می کند.

کد مطلب: 1418
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری