فرماندار قرچک:
افتتاح پروژه های عمرانی قرچک برای یکهزار نفر اشتغال ایجاد می کند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ب.ظ
 
فرماندار قرچک گفت: افتتاح پروژه های عمرانی قرچک برای یکهزار نفر اشتغال ایجاد می کند.
 افتتاح پروژه های عمرانی قرچک برای یکهزار نفر اشتغال ایجاد می کند

به گزارش ندای وارنا؛ بهمن خطیبی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که با حضور حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: تا پایان سال ۹۹ پروژه‌های مختلفی در حوزه عمرانی، صنعت و کشاورزی در قرچک افتتاح خواهد شد که برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

خطیبی افزود: به استناد سند توسعه شهرستان، احداث دهکده سفال و بوم‌گردی، بورس مصالح ساختمانی و تغییر الگوی کشت و آبیاری از جمله پیشران‌های توسعه منطقه محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: ساماندهی سه لکه صنفی صنعتی کارا، حسنک و صالح‌آباد از سال گذشته با جدیت در دستور کار قرار گرفته و همچنین از جمله مشکلات و کاستی‌های شهرک صنعتی قرچک نیز مشکلات اسناد مالکیتی، راه دسترسی، اجرای تصفیه‌خانه و تأمین زیرساخت‌های اساسی دیگر است که امیدواریم در سال جهش تولید به نتایج خوبی در این خصوص برسیم.

فرماندار قرچک بیان داشت: لیست واحدهایی که بر اثر کرونا دچار آسیب شده‌اند احصا شده تا با استفاده از تمهیدات و راهکارهایی که دولت اندیشیده و همچنین حمایت‌های استانی و همت مضاعف مسئولان شهرستانی از مشکلات آنها کاسته شود.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7591
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری