فرماندار‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پیشوا خبر داد؛
افزایش ۱۵ درصدی تولید گندم در پیشوا طی سال جاری
تاریخ انتشار : خرداد ۲۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب.ظ
 
فرماندار‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پیشوا از افزایش ۱۵ درصدی تولید گندم طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.
 افزایش ۱۵ درصدی تولید گندم در پیشوا طی سال جاری

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی پیش از ظهر شنبه در جریان بازدید از روند تحویل گندم به سیلوها که با حضور معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی و رئیس جهاد کشاورزی در محل سیلو ورامین انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشوا از قطب‌های کشاورزی استان تهران است و حدود ۳۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان زیر کشت گندم قرار دارد.

عباسی افزود: سال گذشته حدود ۱۸ هزار تن گندم در پیشوا برداشت شد که با توجه به وضعیت مطلوب بارش‌ها و همت کشاورزان و مجموعه جهاد کشاورزی این میزان در سال جاری ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته امسال حدود ۲۱ هزار تن گندم از مزارع پیشوا برداشت می‌شود که تاکنون حدود ۸۰۰ تن جهت ذخیره‌سازی تحویل سیلوها شده است.

فرماندار پیشوا بیان داشت: با توجه به اینکه گندم قوت غالب مردم است کشاورزان باید با مراقبت و توجه به توصیه‌ها و آموزش‌های جهاد کشاورزی در راستای افزایش کمی و کیفی این محصول استراتژیک ملی تلاش کنند.

عباسی عنوان داشت: از آنجایی که محصول امسال برکت خوبی داشته کشاورزان متدین پیشوا نسبت به پرداخت زکات نیز اهتمام ویژه داشته باشند که برای دلگرم شدن و جبران زحمات کشاورزان و ترغیب آنها جهت تحویل گندم به سیلوهای دولتی، مسئولان امر باید پرداخت مطالبات گندم‌کاران را تسریع نمایند.

کد مطلب: 8745
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری