اولویت مسئولین پیشوا اعتمادسازی مضاعف وتکریم ارباب رجوع باشد
تاریخ انتشار : مهر ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: اولویت مسئولین پیشوا اعتمادسازی مضاعف وتکریم ارباب رجوع باشد.
 اولویت مسئولین پیشوا اعتمادسازی مضاعف وتکریم ارباب رجوع باشد

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی ظهر دوشنبه در جمع مدیران شهرستان پیشوا با اشاره به لزوم تکریم ارباب‌رجوع اظهار داشت: این اصل مهم در نظام اداری کشور موجب اعتمادسازی و افزایش رضایتمندی مردم می‌شود و جزو منشور اداری همه سازمان‌ها و نهادهاست.

وی بیان داشت: در شهرستان پیشوا به لحاظ بافت فرهنگی و اعتقادی مردم، باید حساسیت‌های محلی نیز در نظر گرفته‌شده و با باور عمومی و از عمق جان در جهت تکریم مردم و ارباب‌ رجوع تلاش شود چرا که این مردم هستند که در عرصه های مختلفانقلاب حاضر شدند.

عباسی افزود: مسئولان ادارات پیشوا باید همکاران مجموعه اداری خود را به این سمت سوق دهند که با مردم مشفقانه و از سر دلسوزی و مهربانانه برخورد کرده و آنان را راهنمایی کنند تا مردم با لبخند از ادارات شهرستان خارج شوند و این مهم باید به کل سیستم اداری شهرستان تعمیم داده شود.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه اولویت اساسی ما مسئولان در شهرستان پیشوا حفظ اعتماد مردم و اعتمادسازی مضاعف است گفت: با انتخاب این مسیر می وانیم سربلند از شرایط حال حاضر کشور عبور کنیم و در هر موقعیتی که مردم را عزت مند کرده و با احترا ضاعف با آنان برخورد کنیم می توانیم از پیچ های سخت شرایط کنونی به سلامتی عبور کنیم.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4214
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری