فرمانده سپاه پاکدشت:
با تاسی از شهدا در مسیر انقلاب گام های ماندنی برداریم
تاریخ انتشار : مهر ۶, ۱۳۹۷ ۵:۰۰ ب.ظ
 
فرمانده سپاه پاکدشت گفت: با برگزاری یادواره شهدا، گلباران مزار شهدا به عامه مردم یادآوری کنیم که داشته های امروز ایران به واسطه رشادت شهداست
 با تاسی از شهدا در مسیر انقلاب گام های ماندنی برداریم

به گزارش ندای وارنا؛سرگرد مجید درویشی فرمانده سپاه پاکدشت در مراسم گلباران مزار شهدای گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: شهدا نزد خداوند متعال زنده اند و روزی می خورند؛ همانگونه که می دانید این انقلاب و نظام مدیون جان فشانی خون شهداست، اگر این شهدا نبودند قطعا ما امروز در این امنیت و آسایش نبودیم.

وی افزود: رهبری فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» معنا و مفهوم این جمله آقا این است که زنده نگه داشتن شهدا یعنی زنده نگه داشتن خط جهاد، ایثارگری، گذشت از نفسانیات برای رسیدن به خدای متعال و آرامش و امنیت مردم.

درویشی افزود: از عمده کارهایی که می توان باعث شود نام و یاد و خاطره شهدا ماندنی شود برگزاری برنامه ها و مراسماتی از این دست است؛ گلباران مزار شهدا در فکر عامه مردم نوید از رشادتهای این فجرآفرینان است.

فرمانده سپاه پاکدشت بیان کرد: خانواده معظم شهدا از عزیزانشان برای این انقلاب و نظام گذشتند، با تاسی از از شهدا در مسیر انقلاب گام های ماندنی برداریم و شرمنده خانواده های معزز شهدا نشویم.

وی تصریح کرد: نباید روزی یادمان برود که آسایش مان را از ایثارگری شهدا داریم و خانواده شهدا بدانند به واسطه ایثار و صبر آنها امروز ایرانی عزت مند داریم.

منبع :فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 4057
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری