مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک خبر داد؛
بررسی مشکلات ۸۶۰ نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی ۶ ماهه نخست سال
تاریخ انتشار : آبان ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۱۰ ب.ظ
 
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک از بررسی مشکلات 860 نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی شش ماهه نخست سال 1402 خبر داد.
 بررسی مشکلات ۸۶۰ نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی ۶ ماهه نخست سال

به گزارش ندای وارنا؛ عبدالرضا خاکباز اظهار کرد: درخواست‌های شهروندان در جلسات ملاقات مردمی به‌صورت ویژه توسط شهردار بررسی و به واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شود و بازرسی اگر موردی خاصی در این خصوص باشد، رسیدگی می‌کند.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال  طی ۲۲ جلسه رسمی ملاقات مردمی در روزهای سه‌شنبه هر هفته مشکلات ۸۶۰ نفر از شهروندان در جهت تکریم ارباب‌رجوع بررسی و رفع شد.

این مسئول در خصوص دیگر اقدامات واحد بازرسی در شش ماهه نخست سال، افزود: تعداد ۲۹۹ بازدید روزانه از سطح شهر جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تعداد ۵۷ مورد جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز داخل محدوده و حریم شهر، یک مورد برگزاری جلسات میز خدمت، ۹۲ مورد درخواست های ارجاع شده به واحد بازرسی، ۳۸۱ مورد رسیدگی به شکایت شهروندان در حوزه های مختلف و ۱۲۰ جلسه نظارت در جلسات کمیسیون های شهرداری بوده است.

مسئول بازرسی شهرداری قرچک بیان کرد: شهروندان می‌توانند به منظور هماهنگي براي حضور در جلسات ملاقات با شهردار قرچک و طرح مسائل و مشكلات خود؛ با شماره تلفن‌های ۴-۳۶۱۵۱۵۸۰ داخلی ۱۸۳ واحد روابط عمومی تماس حاصل كنند.

خاکباز در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان درصورتی‌که نامه‌های آنان به واحدی ارجاع شد و جواب قانع‌کننده‌ای نگرفت، می‌توانند به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مراجعه کنند تا مشکل آنان بررسی شود.
منبع: استانداری تهران

کد مطلب: 14654
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری