برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب متفاوت از گذشته در پیشوا برگزار شود
تاریخ انتشار : دی ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۰ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا گفت: برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب متفاوت از گذشته در پیشوا برگزار شود.
 برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب متفاوت از گذشته در پیشوا برگزار شود

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی پیش از ظهر دوشنبه در دومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان پیشوا با اشاره به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه(س) گفت: انقلاب اسلامی در تداوم راه ائمه اطهار(ع) شکل گرفت و تقارن چهل‌سالگی انقلاب با ایام فاطمیه فرصتی برای بازگویی پیام‌های معنوی انقلاب است و برنامه‌های این ایام باید به صورتی تدارک و اجرا شود که شأن و شئون هر دو مناسبت حفظ شود.

عباسی بر لزوم پویایی و ابتکار عمل کارگروه‌های ستاد دهه فجر شهرستان تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: کارگروه‌ها ضمن برگزاری جلسات و تدارک برنامه‌های فراگیر و شهرستانی برای ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با یکدیگر هم افزایی داشته و از موازی کاری پرهیز کنند.

وی بر حضور مستمر مسئولان در میان مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان پیشوا در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پررنگ خود در سطح مساجد ضمن تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار خواهند گرفت و لازم است تا این دیدارها مداوم و مستمر باشد تا منجر به حل مشکلات عمومی مردم محله‌ها، شهر و روستاها شود.

مشکلات پیشوا محله به محله بررسی و رفع می‌شود

فرماندار پیشوا اظهار کرد:  نشست‌های پرسش و پاسخ مردم و مسئولان شهرستان پیشوا از پنج‌شنبه هفته جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت بقیه‌الله الاعظم شهرک ۱۵ خرداد آغاز و به‌صورت مستمر در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود تا با طرح مشکلات از سوی مردم و پاسخگویی از سوی مدیران، مشکلات و مسائل شهرستان به‌صورت محله به محله پیگیری و رفع گردد.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به شأن و جایگاه شهدا و خانواده‌های آنان گفت: همه ما مرهون و مدیون خون شهدا و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنان هستیم و جایگاه امروز ما نیز به‌واسطه خود شهدا حاصل‌شده و به امانت در اختیارمان قرارگرفته است.

وی با تأکید بر لزوم دیدار مستمر مسئولان با خانواده شهدا بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بازدید از خانواده‌های معظم شاهد شهرستان پیشوا در قالب طرح سپاس انجام می‌شود تا خانواده‌های شهدا و ایثارگران بدانند که مردم و مسئولان هرگز ایثارگری و رشادت‌های آنان را فراموش نمی‌کنند.

عباسی از مدیران خواست تا نگاهی وسیع نسبت به رفع مشکلات نیازمندان شهرستان داشته باشند و اظهار کرد: خانواده‌های معلولان و افراد تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چشم‌انتظار مسئولان هستند و مسئولان با دیدار و پیگیری مشکلات آنان می‌توانند ضمن تقویت امیدواری، قدمی در جهت رفع مسائل و دغدغه‌های آنان بردارند.

فرماندار شهرستان پیشوا تقویت ارتباط مدیران و مردم را ضروری دانست و گفت: مسئولان باید ارتباط تنگاتنگی با مردم چه در داخل اداره و چه بیرون از آن با حضور در مساجد و برنامه‌های مردمی داشته باشند و هر هفته ملاقات مردمی زمان‌بندی‌شده بااطلاع عمومی در داخل اداره برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: انباشت مشکلات در شهرستان پیشوا زیاد است ولی باید رفع این مشکلات در دستور کار مدیران قرار بگیرد تا به‌مرورزمان مرتفع شوند؛ مردم آگاه هستند و اگر مسئولی در راستای وظایف محوله و تحقق خواسته‌های مردم گام بردارد را به‌خوبی دیده و درک می‌کنند و موجب افزایش رضایتمندی آنان می‌شود.

عباسی از مدیران خواست تا استقرار میز خدمت در ادارات را جدی بگیرند و اظهار کرد: علاوه بر استقرار میز خدمت در ادارات، میز خدمت در نماز جمعه شهرستان نیز دایر گردیده است و هر هفته یکی از مدیران پاسخگوی سؤالات مردم و نمازگزاران است و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم همگرایی میان ادارات شهرستان گفت: همه ما فارغ از گرایش‌های فکری، در کنار هم و در یک  موقعیت هستیم و باید اتفاق‌نظر داشته و در یک افق و مسیر که همان خدمت‌رسانی به مردم و توسعه همه‌جانبه شهرستان است، حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: همگرایی در کنار هم‌افزایی و تعامل مدیران موجب افزایش اعتماد و باور عمومی جامعه شده و سبب می‌شود مشکلات یکی پس از دیگری رفع و زمینه توسعه هر چه بیشتر شهرستان فراهم آید.

بر اساس این گزارش، در دومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان پیشوا با مرور و بررسی رئوس برنامه‌ها و تصمیمات کارگروه‌های ستاد، تصمیمات لازم جهت اجرای هر چه مطلوب‌تر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اتخاذ گردید.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6504
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری