برنامه های هفته دولت در ورامین اعلام شد
تاریخ انتشار : شهریور ۱, ۱۳۹۶ ۹:۱۸ ب.ظ
 
فرماندار ورامین برنامه های این شهرستان را در هفته دولت اعلام کرد.
 برنامه های هفته دولت در ورامین اعلام شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر،  محمدرضا یوسفی بعد از ظهر چهارشنبه اول شهریور ۹۶ با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره کشور است و مردم باید از نزدیک با این خدمات آشنا شوند.

یوسفی افزود : برنامه های هفته دولت در شهرستان ورامین با تجدید میثاق مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه های اداری با آرمان های شهدا و گلباران مزار شهدای گمنام و دوران هشت سال دفاع مقدس آغاز می شود.

وی گفت: نشست با صاحبان صنایع و کارگران شهرک صنعتی خیرآباد و دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین از جمله برنامه های نخستین روز از هفته دولت است .

فرماندار ورامین بیان داشت: سخنرانی فرماندار و معاونین فرمانداری ورامین در نماز سیاسی عبادی جمعه و دیدار مردمی با مسئولان شهرستان پس از اقامه نماز جمعه از برنامه های دومین روز هفته دولت در ورامین است.

وی از برگزاری همایش بانوان و تجلیل از بانوان نمونه شهرستان ورامین با حضور معصومه ابتکار معاون محترم رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان ورامین با معاون رئیس جمهور به عنوان برنامه های سومین روز از هفته دولت در ورامین یاد کرد.

فرماندارورامین افزود: به منظور تکریم حقوق شهروندان ، فرماندار و مسئولان شهرستان ورامین در چهارمین روز از هفته دلت با حضور در مسجد جواد الائمه ، از نزدیک با مردم دیدار داشته و دستورات لازم برای رفع مشکلات مردم را صادر می کنند.

نماینده دولت در شهرستان ورامین افزود : حضور استاندار محترم تهران در شهرستان ورامین و تجدید میثاق با آرمان های شهدا ، پخش مستقیم برنامه از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی با حضور استاندار تهران ، فرماندار ورامین و رؤسای ادارات و افتتاح پروژه های عمرانی با حضور استاندار تهران از جمله برنامه های پنجمین روز از هفته دولت در ورامین است.

یوسفی از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ورامین و تجلیل از نیروهای نظامی و انتظامی ،بازدید و دیدار صمیمی نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین با نیروهای امنیتی حضور مسئولان شهرستان ورامین در روستای آبباریک و دیدار با روستائیان از دیگر برنامه های ورامین در ششمین روز این هفته یاد کرد.

وی در پایان گفت: افتتاح و بهره برداری از زیر گذر شهدای ۱۵ خرداد و پل روز گذر امام رضا(ع) با حضور مقامات عالی کشوری و حضور فرماندار و مسئولان شهرستان ورامین در روستای خورین و شرکت در ویژه برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان برنامه های آخرین روز از هفته دولت در ورامین می‌باشد.

کد مطلب: 2064
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری