به اشتراک بگذارید سروش لزوم همکاری دستگاه های اجرایی پاکدشت برای نوسازی مدارس شهرستان
تاریخ انتشار : مهر ۴, ۱۳۹۷ ۱۲:۲۶ ب.ظ
 
فرماندار پاکدشت با بیان اینکه نوسازی و بازسازی مدارس باید در اولویت کارهای عمرانی شهرستان قرار بگیرد بر همکاری دستگاه های اجرایی پاکدشت برای نوسازی مدارس این شهرستان تاکید کرد.
 به اشتراک بگذارید سروش لزوم همکاری دستگاه های اجرایی پاکدشت برای نوسازی مدارس شهرستان

به گزارش ندای وارنا؛هادی تمهیدی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از ۳ پروژه  عمرانی آموزش و پروش پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت : با توجه به فصل بازگشایی مدارس یکی از مهمترین وظایف متولیان امر توجه به امر آموزش و پرورش و فراهم کردن بستر مناسب و احصای موقعیت ها در راستای رشد و ترقی دانش آموزان است.

فرماندارشهرستان پاکدشت گفت: یکی از موضوعات و نیازهای اصلی دانش آموزان و خانواده های آنان با توجه به شروع  فصل تحصیلی جدید احداث مدارس نوساز است و این امر از اهداف مهم در امر آموزش محسوب می شود و لازم است همه دستگاه های اجرایی به تناسب سهم، به تکلیف ارائه شده در این راستا برای همکاری با آموزش و پرورش اقدام کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش پاکدشت بیان داشت: دستگاه های اجرایی و نهادهای ذیربط باید نهایت همکاری لازم را با آموزش و پرورش در فراهم کردن بستر مناسب برای حضور پرنشاط تر دانش آموزان در محیط آموزشی داشته باشند.

تمهیدی در ادامه با بیان اینکه نوسازی و بازسازی مدارس باید در اولویت کارهای عمرانی شهرستان قرار بگیرد افزود: دانش آموزان سرمایه های ارزشمندی هستند که هر چقدر برای آنان و برای آموزش هزینه شود جز سرمایه به حساب خواهد آمد.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4005
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری