سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ورامین تأکید کرد؛
تحقق اقتصاد دانش‌بنیان از مسیر مأموریت‌گرایی دانشگاه‌ها
تاریخ انتشار : مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۷:۳۸ ب.ظ
 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک، تحقق اقتصاد دانش‌بنیان را از مسیر مأموریت‌گراشدن دانشگاه‌ها میسر دانست.
 تحقق اقتصاد دانش‌بنیان از مسیر مأموریت‌گرایی دانشگاه‌ها

به گزارش ندای وارنا؛حامد زارعی در جلسه هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی، کیفیت‌بخشی حوزه آموزش، تربیت نیروی انسانی کارآمد، ارائه راهکار‌های مهارت‌اندوزی و چگونگی تولید ثروت از علم را از رسالت‌های اصلی دانشگاهیان برشمرد.

وی گفت: مسلماً در دانشگاه کارآفرین است که دانشجو از حالت جدایی از جامعه و بازار کار فاصله می‌گیرد و در این مسیر کامل و سامان‌یافته و ارتباط‌گیری مناسب با بخش صنعت، هم به معضلات و نیازهای کشور پرداخته شده و هم دانش‌آموختگان دانشگاهی به‌راحتی وارد بازار کار می‌شوند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و قرچک با تأکید بر اجرای مأموریت‌گراشدن دانشگاه‌ها افزود: در شرایط امروز ضروری است تا هر یک از دانشگاه‌های کشور برای تأثیرگذاری مناسب در زمینه تخصصی مطرح و قطب علمی شوند. این واحد دانشگاهی با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته مسئولان دانشگاه با جدیت در حوزه غذا و امنیت غذایی ورود پیدا کرده است.

زارعی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و موافقت‌های مسئولان مربوط و بر اساس ظرفیت‌های موجود این واحد دانشگاهی، مجتمع تحقیقاتی تولیدی (کشاورزی و دامپروری) واحد ورامین-پیشوا رسماً فعالیت خود را در راستای مأموریت محول شده به این دانشگاه آغاز کرده و امیدواریم با توجه به آماده‌شدن زیرساخت‌های انجام گرفته به سرعت گام مهم و اثربخشی در این مسیر برداشته شود.

سرپرست واحد ورامین – پیشوا و قرچک با تشریح ماموریت این مجتمع تحقیقاتی و تولیدی افزود: این مجتمع شامل شش مرکز تحقیقات فناوری‌های نوین تولید غذای سالم، مرکز امور طیور و زنبور عسل، مرکز امور آبزیان، مرکز امور دام، مرکز امور مزارع نمونه و مرکز امور کشت باز است و زیرمجموعه هر مرکز نیز دو گروه تحقیقات کاربردی بازاریابی و تجارت محصولات و گروه تحقیقات کاربردی ارتقای کیفی و برندینگ محصولات فعالیت می‌کنند.

منبع : آنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 2972
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری