سرپرست شهرداری پاکدشت :
تداوم اجرای طرح آزادسازی املاک تجاری در پاکدشت
تاریخ انتشار : مرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب.ظ
 
سرپرست شهرداری پاکدشت از آزادسازی املاک تجاری واقع در طرح تعریض در خیابان ولیعصر(عج) خبر داد.
 تداوم اجرای طرح آزادسازی املاک تجاری در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛  در پی پیگیری های مستمر حسین شصتی سرپرست شهرداری پاکدشت و با همکاری شورای اسلامی شهر، املاک تجاری واقع در طرح تعریض متعلق به آقای خیرخواه، در خیابان ولیعصر(عج) صبح امروز با حضور حسین شصتی سرپرست شهرداری پاکدشت، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، مسئول آزادسازی معابر و سایر مسئولین شهرداری پاکدشت تخریب شد.

شصتی با اشاره به اینکه بازگشایی و تعریض این محدوده تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی آن دارد، اظهار داشت: آزادسازی و تخریب این ملک به متراژ ۳۰مترمربع با هدف رفاه حال شهروندان، رفع گره های ترافیکی و رسیدگی به مطالبات چندین ساله شهروندان که یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری پاکدشت است، اجرا شد.

وی عنوان نمود: با توجه به موقعیت خیابان ولیعصر(عج) که یکی از پرترددترین معابر شهر است و به دلیل وجود ملک مذکور شاهد گره های ترافیکی در طول روز بودیم که به منظور عریض تر ساختن، رفع مشکلات تردد شهروندان، ارتقاء سطح کیفی تردد شهری و بهبود سیمای شهری اقدام به تخریب و آزادسازی شد.

حسین شصتی با بیان اینکه روند آزادسازی معابر به صورت بی وقفه در حال پیگیری است، افزود: این اقدام نشان دهنده توجه مدیریت شهری به بافت های قدیمی است و همواره اولویت کاری شهرداری بوده است.







کد مطلب: 10214
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری