رئیس اداره ورزش و جوانان پیشوا مطرح کرد:
تعلیق پروژه احداث استادیوم ورزشی در پیشوا
تاریخ انتشار : تیر ۱۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۷ ب.ظ
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا با اشاره به عدم مرغوبیت زمین اهدایی شهرداری برای احداث استادیوم ورزشی گفت: به دلیل تشخیص نامرغوب بودن خاک این زمین پروژه احداث استادیوم ورزشی تا زمان اهدا زمین جایگزین به حالت تعلیق درآمد.
 تعلیق پروژه احداث استادیوم ورزشی در پیشوا

به گزارش ندای وارنا به نقل از تسنیم، امیر موسی‌زاده با اشاره به سرانه ورزشی موجود در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به پایین بودن سرانه ورزشی در کل کشور، شهرستان پیشوا هم از این قاعده مستثنی نیست؛ لکن برای بهبود بخشیدن به سرانه ورزشی پروژه‌هایی در حال تکمیل و اتمام است.

وی افزود: در این راستا و برای جبران کمبود فضاهای ورزشی ساخت سه پروژه شامل سالن ورزشی مجهز و سرپوشیده چندمنظوره در روستای حبیب‌آباد، طارند بالا و خیابان سردار جنگل با رعایت استانداردهای لازم توسط اداره تربیت بدنی در حال ساخت و تکمیل است، که با اتمام این پروژه‌ها مشکل کمبود سرانه ورزشی به حداقل ممکن می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا با اشاره به احداث استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان پیشوا اظهار داشت: زمینی با کاربری ورزشی به وسعت ۷ هکتار در شهرک گلها روبروی دانشگاه آزاد اسلامی توسط شهرداری پیشوا برای احداث استادیوم اهدا شده بود، که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز اعتبارات لازم آن را تأمین کند.

موسی‌زاده در ادامه به تعلیق روند احداث استادیوم ورزشی اشاره کرد و افزود: اما با حضور پیمانکار این شرکت در محل و مشاهده زمین و آزمایش خاک و تشخیص نامرغوب بودن خاک این زمین، و مقرون به صرفه نبودن عملیات خاکبرداری، پروژه احداث استادیوم ورزشی تا زمان اهدا زمین جایگزین به حالت تعلیق درآمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالای شهرستان و وجود ورزشکاران افتخارآفرین پیشوایی در سطح کشور و بین‌المللی و پیگیری برنامه‌های خوب و ایده‌های نو، امیدواریم با فراهم شدن بستری مناسب، ورزش شهرستان پیشوا با همکاری همه ورزشکاران و پیشکسوتان به جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

کد مطلب: 1840
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری