۲۱۰ نفر از اهالی روستای محروم داودآباد قرچک ویزیت رایگان شدند
تاریخ انتشار : آبان ۲۹, ۱۳۹۷ ۹:۰۷ ب.ظ
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد قرچک گفت: در نخستین روز هفته بسیج حدود ۲۱۰ نفر از اهالی روستای داودآباد قرچک ویزیت رایگان شدند.
 ۲۱۰ نفر از اهالی روستای محروم داودآباد قرچک ویزیت رایگان شدند

به گزارش ندای وارنا؛

سرگرد علی‌اصغر شهیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان قرچک اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهداشت و درمان به مناطق محروم در نخستین روز از هفته بسیج ۲۱۰  نفر از مردم روستای داودآباد شهرستان قرچک ویزیت رایگان شدند.

وی بیان کرد: برخی مواقع قشر کم درآمد بیماری و وضعیت نامناسب جسمانی دارند و نمی‌تواند به دلیل هزینه‌های گزاف به مطب متخصص مراجعه کند که در این راستا با همت جامعه بسیج پزشکان تلاش داریم میزان خدمت‌رسانی به اقشار کم برخوردار و خدمات‌رسانی به آن‌ها در جامعه را افزایش بخشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد قرچک افزود: در این طرح یک روزه که با همکاری جهاد سازندگی سپاه، حوزه صدیقه کبری(س) و دهیاری داودآباد صورت گرفت کادر پزشکی در بخش‌های زنان، مامایی، پزشک عمومی، داخلی، تست قند و فشارخون، مشاوره، بهداشت و درمان خدمات پزشکی رایگان به مردم ارائه کردند.

شهیری تأکید کرد: این طرح در راستای ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم محروم و کمک به ارتقای سلامت و درمان مردم و محرومیت‌زدایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر با اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده اقدامات شایسته‌ای در راستای محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان انجام شد و در سال جاری نیز تلاش و جدیت بر این است تا با تقویت این فعالیت‌ها حضور اردوها را در مناطق محروم و روستایی افزایش دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد قرچک در پایان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این طرح‌ها خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های پیشگیری از بروز بیماری‌های ژنتیکی و نادر تشخیص زودهنگام و کنترل آن‌ها است که با  اجرای چنین طرح‌هایی می‌توان گام‌های مؤثری در راستای کمک به اقشار کم درآمد جامعه در جهت جلوگیری از بروز بیماری‌ها برداشت.

منبع :تسنیم

انتهای پیام/

کد مطلب: 5653
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری