رئیس اتحادیه نوشت افزار و کتاب فروشان ورامین:
توزیع کتب درسی از ۲۰ شهریور در ورامین آغاز می شود
تاریخ انتشار : شهریور ۱۶, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۷ ب.ظ
 
رئیس اتحادیه نوشت افزار و کتاب فروشان ورامین گفت: کتب درسی دوره متوسطه و راهنمایی از 20 شهریور ماه در سطح شهرستان ورامین با قیمت رسمی آغاز می شود.
 توزیع کتب درسی از ۲۰ شهریور در ورامین آغاز می شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از برنا، ابوالقاسم رضایی با اشاره به لزوم حمایت از نوشت افزار ایرانی اظهار داشت: متاسفانه سهم اجناس خارجی بدون کیفیت در حوزه نوشت افزار در بازار ایران  بسیار بیشتر از اجناس ایرانی است.

وی افزود: تولید کنندگان ایرانی دفتر، خودکار و مداد و کلیه نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان  را تامین  می کنند و عملا در کشور کمبودی از این جهت وجود ندارد.

رئیس اتحادیه نوشت افزار و کتاب فروشان ورامین گسترش فرهنگ استفاده از اجناس ایرانی را مهمترین راهکار دانست و افزود: خانواده هایی که قصد خرید نوشت افزار برای دانش آموزان  را دارند باید از اجناس ایرانی استفاده کنند تا خود نوجوان و جوان از هم اکنون استفاده از جنس ملی را  سر لوحه کارهای خود قرار دهد .

رضایی تاکید کرد: فروشندگان نوشت افزار در سطح شهرستان ورامین نیز فروش اجناس ایرانی با طرح های ملی و مذهبی را در دستور کار قرار دادند و امیدواریم مردم نیز با همراهی اصناف از تولید کننده ایرانی حمایت کنند.

رئیس اتحادیه  نوشت افزار و کتاب فروشان ورامین با اشاره به  توزیع کتب درسی، گفت:  از ۲۰ شهریور ماه  کتب درسی دوره متوسطه و راهنمایی توسط عاملین مجاز اتحادیه نوشت افزار و کتاب فروشی ها در سطح شهرستان ورامین با قیمت رسمی آغاز می شود.

رضایی تصریح کرد:  بازرسان اتحادیه در ایام فروش کتب درسی  و بازگشایی مدارس نظارت لازم بر فروشندگان نوشت افزار را خواهند داشت و عموم مردم نیز می توانند با شماره تماس ۳۶۲۵۹۱۶۶  انتقادات، شکایات و پیشنهادات خود را با اتحادیه مطرح کنند.

کد مطلب: 2119
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری