تولیدکنندگان مستقر در شهرک صنعتی قرچک نیازمند مساعدت شرکت گاز هستند
تاریخ انتشار : آبان ۲۹, ۱۳۹۷ ۹:۱۸ ب.ظ
 
مدیر شهرک صنعتی قرچک گفت: تولیدکنندگان مستقر در شهرک صنعتی قرچک نیازمند مساعدت شرکت گاز هستند.
 تولیدکنندگان مستقر در شهرک صنعتی قرچک نیازمند مساعدت شرکت گاز هستند

به گزارش ندای وارنا؛حامد افشار نادری در مصاحبه اختصاصی از قرچک اظهار داشت: عمده فعالیت کارگاه‌های این شهرک صنعتی بیشتر در زمینهٔ جوراب‌بافی و کش بافت است که در حال حاضر ۲۵ واحد به تولید و بهره‌برداری رسیده‌اند و حدود ۲۰۰ واحد در حال ساخت هستند.

وی گفت: در شهرک صنعتی قرچک واحدهای صنایع غذایی بسته‌بندی، خشکبار، تولید قهوه، بسته‌بندی زیتون و بسته‌بندی چای و غیره نیز فعالیت می‌کنند.

افشار نادری افزود: در مجموع ۵۰ واحد در حال بهره‌برداری و تولید هستند که یکی از این واحدهای تولیدی فعال شاخص شرکت تولیدی رومبلی است که قبلاً محصول تولیدی این شرکت از چین و ترکیه وارد کشور می‌شود.

مدیر شهرک صنعتی قرچک بیان داشت: شرکت رومبلی او یاز اشتغال خوبی را ایجاد کرده که در فاز اول حدود ۲۰۰ نفر مشغول به کار هستند و ازآنجایی‌که در حال ارتقاء این واحد صنعتی هستند به‌احتمال فراوان در سه نوبت‌کار خواهد کرد و پیش‌بینی اشتغال برای ۵۰۰ نفر را کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از ۵۰ واحد که به بهره‌برداری رسیده حدود ۵ هزار نفر کارگر در بخش‌های تولیدی کار می‌کنند و حدود ۲۵۰ واحد در حال ساخت است که بالغ‌بر ۱۰۰۰ نفر هم در بخش‌های ساختمانی اعم از کارگر و بنا و انجام پروژه‌های عمرانی مشغول هستند.

افشار نادری بیان داشت: پروژه‌ی گازرسانی شهرک صنعتی قرچک در چند فاز در حال انجام است، خط انتقال گاز پروژه‌ی بزرگی است داخل شهرک که حدود ۳۰ کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن دارد و ۳ ایستگاه داخل شهرک است.

این مسؤول گفت: خط انتقال ۱۰ تا ۱۵ کیلومتری از ایستگاه مقیم آباد دارد که این پروژه تا زیرگذر آجر ثبات‌ بخش عظیمی از این انجام‌شده است.

وی گفت: متأسفانه با افزایش قیمت‌های عجیب‌وغریبی در بازار روبرو شدیم که در قرارداد پیمانکاران پیش‌بینی‌نشده بود و باعث ایجاد مشکلاتی برای ما شده است.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ قانونی به دنبال راهکارهایی هستیم تا این پروژه را تکمیل کنیم؛ ما به دنبال این هستیم که با شرکت گاز استان تهران همکاری کنیم و بخشی از تأمین لوله‌ی فولادی شهرک که حدود ۴ الی ۵ کیلومتر با سایز لوله ۱۶ اینچ را از این شرکت تحویل بگیریم.

افشار نادری تأکید کرد: از شرکت گاز استان تهران تقاضای مساعدت در خصوص تأمین لوله‌های خط انتقال را داریم یا از خط انتقال داخل شهرک که برای شرکت رومبلی تأمین گاز شده افزایش فشار کنند و با یک کار طراحی مهندسی داخلی بتوانیم شبکه داخلی را به‌صورت موقت به مدت یک سال گاز را تأمین کنیم تا اتصال به خط اصلی تکمیل شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در هردو صورت تولیدکنندگان مستقر در شهرک نیازمند مساعدت شرکت گاز استان تهران هستند تا مشکل تأمین گاز آن‌ها رفع شود.

منبع :فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 5669
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری