ثبت‌ ۳۶۰۰ انبار ورامین در سامانه صمت
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان ورامین گفت: اطلاعات ۳ هزار و ۶۵۲ محل نگهداری کالای موجود در شهرستان ورامین در سامانه صمت ثبت شده تا از دپوی کالاهای قاچاق در این اماکن جلوگیری شود.
 ثبت‌ ۳۶۰۰ انبار ورامین در سامانه صمت

به گزارش ندای وارنا؛حسین کاغذلو روز دوشنبه در جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: بر اساس بررسی صورت گرفته توسط اداره صنعت، معدن و تجارت، حدود ۳ هزار و ۶۵۲ محل نگهداری کالا در حوزه صنعت و کشاورزی، در شهرستان ورامین مستقر در شهرستان ورامین اطلاعات خود را در سامانه صمت ثبت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بر اساس طرح سامانه جامع انبارها که قبلا نیز اطلاع‌رسانی شده، همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می‌کنند باید آدرس و مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت کنند.

فرماندار ورامین افزود: هر محلی که در آن کالایی نگهداری می‌شود باید اطلاعات خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کند، به عنوان مثال کارخانه‌های محل نگهداری مواد اولیه و دامداری‌های محل نگهداری نهاده‌های دامی و
کاغذلو افزود: از مجموع ۳ هزار و ۶۵۲ واحد انبار ثبت شده، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد به تأئید رسیده، ۵۹۰ واحد تعطیل شده و ۶۰۰ واحد در انتظار تأئید قرا ردارد.

وی اظهارکرد: اگر بازرسان در بازرسی‌های خود، کالایی را در انباری که ثبت نشده مشاهده کنند به عنوان کالای احتکار شده تلقی شده و پس از تشکیل پرونده تخلف، جهت طی مراحل قانونی و صدور رای به مراجع قانونی ارجاع خواهند داد.
فرماندار ورامین با اشاره به این که اغلب مردم با موضوع قاچاق آشنایی ندارد اظهار کرد: بی اطلاعی مردم نسبت به قاچاق و ضرر و زیانی که این پدیده به اقتصاد کشور ورد می‌کنند موجب می‌شود تا این پدیده اثر تخریبی بیشتری روی کشور ایجاد کند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز موجب رونق و جهش تولید و جلوگیری از سواستفاده مالی و اقتصادی در کشور می‌شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7396
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری