فرماندار پیشوا:
خدمات انجام شده هنوز توقعات مردم پیشوا را برآورده نکرده است
تاریخ انتشار : تیر ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: علیرغم خدمات انجام شده در سالیان گذشته هنوز توقعات و مطالبات مردم پیشوا به درستی ادا نشده است.
 خدمات انجام شده هنوز توقعات مردم پیشوا را برآورده نکرده است

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان گفت: وجود بقعه متبرکه امامزاده جعفر(ع) مبنای شکل‌گیری حرکت های فرهنگی و انقلابی شهرستان بوده و پیشوا را به کانون فعالیت های فرهنگی و مذهبی تبدیل کرده است.

 

وی گفت: مردم پیشوا به واسطه قیام ۱۵ خرداد و پیشتازی در انقلاب به گردن نظام و مسئولان دِین دارند ولی این حق به خوبی ادا نشده است.

 

عباسی ادامه داد: علیرغم خدمات بسیار دولت طی سالیان گذشته هنوز مشکلات زیادی در شهرستان وجود دارد و با توقعات و مطالبات مردم فاصله زیاد است.

 

فرماندار پیشوا اقتصاد پیشوا بر کشاورزی و دامپروری دانست و تصریح کرد: با توجه به جایگاه خوبی که در استان و کشور دارد، توجه به این حوزه و اعطای تسهیلات ویژه به آن، در شرایط تحریم نفتی می‌تواند به تامین نیازمندیهای مردم و تقویت اقتصاد کشور کمک کند.

 

وی گفت: متاسفانه بخش صنعت شهرستان ضعیف است و علیرغم برخورداری از ویژگی‌های ممتاز، به دلیل برخی محدودیت‌ها با بخش کمی از ظرفیت خود فعالیت می‌کند و باید اقدامات ویژه‌ای با کمک بنیاد مستضعفان برای تقویت صنعت و اتصال آن به بخش کشاورزی با ایجاد صنایع تبدیلی انجام شود.

 

عباسی به مشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: قبل از شیوع کرونا پیشوا جزو اولین شهرستانهایی بود که این موضوع را بسیار جدی گرفت چرا که فقدان بیمارستان می‌توانست مشکلات ناشی از اپیدمی بیماری را مضاعف و خسارت‌های جبران‌‌ناپذیری ایجاد کند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کووید۱۹، همه نهادها و ارگان‌ها پای کار آمدند و با برنامه‌ریزی‌ به‌هنگام اقدامات خوبی برای تولید مواد ضدعفونی اعم از محلول دست و سطوح و ژل و ماسک انجام شد و توانستیم در این زمینه به نیازهای شهرستان و بخشی از منطقه را تامین کنیم.

 

فرماندار پیشوا از جمع آوری کمک های مومنانه در سطح شهرستان هم گفت و تصریح کرد: طی ۴ ماه گذشته با کمک همه مجموعه ها و گروه‌های جهادی و ارگان‌ها در مجموع ۱۵ هزار و ۲۵۲ بسته کمک‌های معیشتی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان از محل کمک های خیرین و ادارات جمع‌آوری و توزیع شد.

 

وی ادامه داد: همچنین ۳۶ هزار و ۲۵۰ بسته مواد ضد عفونی کننده حدود ۹۵۰ میلیون تومان هم تامین و در اختیار مردم قرار داده شد که این بسته ها علاوه بر کمک‌های بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای حمایتی است.

 

عباسی در پایان گفت: پیشوا یکی از شهرستان هایی است که بیشترین تعداد خانوارهای مددجو را دارد و باید از این حیث مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد مطلب: 9857
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری