فرماندار شهرستان پیشوا :
خطر شیوع مجدد کرونا در پیشوا جدی است/ ماسک زدن باید یه یک فرهنگ تبدیل شود
تاریخ انتشار : تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به این که خطر شیوع مجدد ویروس کرونا در پیشوا جدی است گفت: حضور در اجتماعات تهدیدی برای سلامت جامعه است و ماسک زدن باید به یک فرهنگ تبدیل شود.
 خطر شیوع مجدد کرونا در پیشوا جدی است/ ماسک زدن باید یه یک فرهنگ تبدیل شود

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: مشخص نیست این ویروس تا چه زمانی تداوم داشته باشد و تا زمان پایان آن حضور در اجتماعات تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می شود.

وی افزود: درحال حاضر ماسک زدن بهترین راه برای پیشگیری و کاهش شیوع ویروس است و با توجه به اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی لازم است تا همگی نسبت به رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک مبادرت نمایند.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمام کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی باید ماسک داشته باشند در غیر این صورت آن کارمند اجازه ورود به اداره نخواهد داشت و غیبت می خورد شهرستان پیشوا در وضعیت سفید قرار دارد اما در صورت عدم توجه به مسائل بهداشتی خطر شیوع مجدد بیماری در پیشوا وجود دارد و برای مدیریت و کنترل این شرایط همچنان نیازمند کمک و همراهی مردم هستیم.

وی گفت: همه انسان ها در حفظ سلامتی جامعه رسالت و وظیفه اخلاقی و دینی دارند و در این راستا باید تلاش کنیم تا استفاده از ماسک در بین مردم به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

کد مطلب: 9530
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری