معاون فرماندار قرچک:
داشتن اطلاعات کامل صنایع قرچک در جهت اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی مؤثر است
تاریخ انتشار : آبان ۱۹, ۱۳۹۷ ۶:۱۷ ب.ظ
 
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک گفت: داشتن اطلاعات کامل صنایع قرچک در جهت اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی مؤثر است.
 داشتن اطلاعات کامل صنایع قرچک در جهت اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی مؤثر است

به گزارش ندای وارنا؛اله بخش حبیبی در پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قرچک با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: برای کمک به صنایع کشور باید اطلاعات و شناخت درستی از منابع ، ظرفیت‌ها و نیروی انسانی و … در تمام بخش‌ها داشته باشیم تا با تنظیم سیاست‌های جدید اقتصادی و تجاری مبتنی بر اصل تداوم بتوانیم راهکارهای برون‌رفت از شرایط فعلی اقتصادی در کل کشور و بالطبع این شهرستان را تدوین و اجرا کنیم.
وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌بایست به‌صورت مستمر نسبت به بروز رسانی اطلاعات، بازدید از واحدهای تولیدی، احصاء مشکلات و رفع موانع تولید آن‌ها بپردازند و گزارش‌های آن در جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان مطرح نمایند تا با این اقدامات بتوانیم درزمینهٔ جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید قدم مؤثری برداریم.
حبیبی گفت: در خصوص اجرای پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی، اداره جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به احصاء لیست افراد و مراحل انجام اقدامات صورت گرفته برای متقاضیان به اداره گاز اهتمام ویژه معمول نماید.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک تأکید کرد: به‌منظور رصد و بروز رسانی اطلاعات، تمامی دستگاه‌ها اجرایی ضمن اجرای وظایف خود در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی نسبت به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته پیرامون شاخص‌های مربوطه طبق برش شهرستانی به‌صورت ماهانه و مکتوب به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اقدام نمایند.
در ادامه این جلسه هریک از اعضاء بابیان اقدامات خود پیرامون مصوبات قبل و ارائه نکات کارشناسی و توضیحات فنی پیرامون موضوع دستور کار جلسه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
گفتنی است پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قرچک، به ریاست اله بخش حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

منبع :قرچک آنلاین

انتهاای پیام/

کد مطلب: 5398
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری