فرماندار پیشوا خبر داد؛
راه اندازی کانون های فرهنگی اجتماعی زنان روستایی پیشوا
تاریخ انتشار : مرداد ۲۵, ۱۳۹۷ ۴:۱۱ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا از راه اندازی کانون های فرهنگی اجتماعی زنان روستایی این شهرستان خبر داد.
 راه اندازی کانون های فرهنگی اجتماعی زنان روستایی پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛حسین عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان فرمانداری پیشوا طی سخنانی اظهار داشت: زنان همانطور که در خانواده نقش محوری دارند در عرصه های مختلف اجتماعی نیز نقش اثرگذاری را عهده دار هستند و همین موضوع سبب ایجاد کمیسیونها در سطح استان و شهرستان ها برای ساماندهی امور بانوان و خانواده شده است.

فرماندار پیشوا خطاب به رابطین بانوان ادارات پیشوا گفت:‌ انتظار داریم که با تهیه و تدوین طرح‌هایی در جهت مشارکت زنان در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سازماندهی آنان در حوزه های شهری و روستایی زمینه استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های آنان را فراهم آورید.

وی افزود: با اطلاع رسانی از اهدافی که در کمیسیون امور بانوان دنبال می شود و با اتخاذ و اجرای برنامه های مدون و کارشناسی شده باید به ارتقای سطح فرهنگ خانواده و جامعه کمک کرد و اهداف مورد نظر را به سطوح زندگی مردم تعمیم داد.

عباسی بیان داشت: تقویت هسته اولیه کمیسیون بانوان و ایجاد و استحکام بخشی حلقه های ارتباطی رابطین با بانوان سطح جامعه می تواند مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده را تسهیل و تسریع می کند و انجام کارهای جمعی و گروهی از الزامات دست یابی به اهداف بزرگ وی باشد که در این راستا از اعضای کمیسیون امور بانوان شهرستان انتظار می رود همچنان که اصل تکریم خانواده ها و شهروندان را جزو برنامه های محوری خود می دانند به مسائل مربوط به زنان و خانواده نیز اهتمام ویژه ای داشته باشند.

فرماندار پیشوا گفت: راه اندازی کانون های فرهنگی اجتماعی زنان روستایی به منظور توانمندسازی بانوان می تواند به عنوان بازوی قدرتمند به کمک کمیسیون امور بانوان شهرستان بیاید اما خوراک فکری و کاری این کانون ها باید از طریق هسته مرکزی کمیسیون تغذیه شود.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3033
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری