رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران:
راه اندازی کمپین های رسانه ای نقش موثری در تصمیمات مسئولین دارند
تاریخ انتشار : مرداد ۲۳, ۱۳۹۷ ۸:۰۳ ب.ظ
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: راه اندازی کمپین های رسانه ای نقش موثری در تصمیمات مسئولین دارند.
 راه اندازی کمپین های رسانه ای نقش موثری در تصمیمات مسئولین دارند

به گزارش ندای وارنا؛احد جاودانی عصر سه شنبه با حضور در نخستین نمایشگاه مطبوعات طی سخنانی اظهار داشت: ما از دهکده جهانی عبور کرده ایم و در این راستا همه اخبار موجود با سرعت و کیفیت مناسب ارسال و دریافت می شود.

جاودانی در ادامه با اشاره به اینکه جامعه موفق و افراد موفق کسانی هستند که به اطلاعات وقوف کامل دارند افزود: رسالت رسانه و فعالین رسانه سنگین است و در این زمینه به همه عشق می ورزیم و در حوزه آگاهی بخشی، خبر رسانی رسانه ها می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در عصر کنونی هیچ کس قانع به وضعیت موجود نیست و همه موافق توسعه و بهتر شدن هستند گفت: رسانه ها اگر در انجام رسالت خود صادقانه در این سه مقوله که شامل؛ اطلاع رسانی درست،  اگاهی بخشی و افزایش اطلاعات و اگاهی مردم قدم بردارند موفق خواهند بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اظهار داشت: کمپین هایی که از طرف رسانه ها راه اندازی می شوند و باعث توجه مسولان به بعضی مسائل می شود، بسیار مهم و ارزشمند هستند چرا که اگر بخواهیم مدیریت سالم در جامعه داشته باشیم باید از ظرفیت رسانه ها در این حوزه استفاده و فرصت و دخالت رسانه ها را در امور نظارت و اطلاع رسانی فراهم کنیم.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 2990
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری