فرماندار شهرستان پیشوا:
رفع مشکل آنتن‌دهی همراه اول در پیشوا تسریع شود
تاریخ انتشار : تیر ۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به این که باید رفع مشکل آنتن دهی همراه اول در پیشوا تسریع شود گفت: نقاط کور ظرف یک ماه شناسایی گردد.
 رفع مشکل آنتن‌دهی همراه اول در پیشوا تسریع شود

به گزارش ندای وارنا؛ 

به گزارش ندای وارنا؛

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست بررسی وضعیت آنتن‌دهی همراه اول که با حضور چمنی مدیر سایت همراه اول و بوربور رئیس مخابرات و بخشداران پیشوا برگزار شد اظهار کرد: وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی در برخی مناطق شهری به‌خصوص در شهرک‌های بالادستی پیشوا نارضایتی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: مشکل ضعف آنتن‌دهی در برخی از روستاهای شهرستان نیز وجود دارد که با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت توسعه ظرفیت‌های ارتباطی، رفع این مشکلات نیازمند پیگیری است.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: با وجود تعهد همراه اول به پوشش روستاهای دارای جمعیت بالای دو هزار نفر، از آنجا که روستاهای پیشوا در نزدیکی و به فاصله کمی از یکدیگر واقع شده اند انتظار است همگی آنها فارغ از بحث جمعیتی، آنتن دهی مطلوبی داشته باشند.

عباسی بیان کرد: لازم است با حضور همکاران و کارشناسان همراه اول در شهرستان، تست نقطه به نقطه در مناطق شهری و روستایی صورت گرفته تا نقاط دارای مشکل شناسایی و نتیجه بهتری از اقدامات حاصل شود.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی پیشوا از نقاطی است که فاقد زیرساخت ارتباطات مخابراتی است و با توجه به استقبال سرمایه گذاران، ضروری است رفع مشکل این منطقه در اولویت شرکت همراه اول قرار گیرد.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد:انتظار داریم با اهتمام اپراتور همراه اول، مشکلات موجود شهرستان پیشوا در حیطه مسئولیت های این شرکت، ظرف مدت یک ماه شناسایی و رفع گردد.

کد مطلب: 9004
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری