نماینده سابق پاکدشت در مجلس شورای اسلامی:
رژیم اسرائیل، قدرت اطلاعاتی پوشالی است
تاریخ انتشار : آبان ۲۳, ۱۴۰۲ ۱:۴۳ ب.ظ
 
نماینده سابق مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات غزه، قدرت نظامی و جاسوسی اسرائیل را پوشالی عنوان کرد.
 رژیم اسرائیل، قدرت اطلاعاتی پوشالی است

به گزارش ندای وارنا؛ محمد قمی نماینده سابق مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی  ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل، اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت حتمی و طبق وعده الهی پیروزی با مسلمانان است.

وی از استقامت و پایداری جبهه مقاومت یاد کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک جشن پیروزی به همراه اقامه نماز جماعت در بیت‌المقدس به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور تمام مسلمانان برگزار خواهد شد.

نماینده سابق مردم پاکدشت با اشاره به اختلافات داخلی صهیونیست‌ها در اسرائیل، عنوان کرد: تعبیر نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده توسط حضرت آقا هدف‌گذاری هوشمندانه‌ای بود که به طور قطع زودتر هم واقع می‌شود.

قمی درباره شکست غیرقابل ترمیم اسرائیل تصریح کرد: اسرائیل که خود را سردمدار اطلاعات و جاسوسی می‌دانست هیمنه‌اش بهم ریخته و قدرت پوشالی‌اش برملا شده است.

وی در همین رابطه بیان داشت: تعبیر رهبری یک واقعیت است، همگان دیدند که اسرائیل نه قدرت نظامی دارد و نه قدرت جاسوسی، اسرائیلی که کسی فکر نمی‌کرد بتوان به آن چپ نگاه کرد، رو به نابودی است.

نماینده سابق مردم پاکدشت با اشاره به حمایت‌های آمریکا و اروپایی‌ها از رژیم منحوس اسرائیل، تاکید کرد: تمام صحبت‌ها و رجزخوانی‌ها برای مردم مظلوم فلسطینی پوچ و باطل و در جبهه تقابل الله و طاغوت، حزب‌الله قالب و پیروز است.

قمی با اشاره به تغییر سیاست ملت فلسطین برای مقابله با اسرائیل، مطرح کرد: در تمام دنیا جبهه مقاومت و پایداری شکل گرفته و در حمله طوفان الاقصی جمعیت زیادی از صهیونیست‌ها میل فرار کرده و فرودگاه بن گوریون برای مدتی با اختلال مواجه شد.

وی با اشاره به نظریه سردمداران صهیونیست مبنی بر «از فرات تا نیل متعلق به یهود است»، خاطرنشان کرد: آن‌ها خودشان را نسبت به مردم فلسطین برتر و عزتمند می‌دانستند درحالی‌که اسرائیلی‌های کودک‌کش خوار و ذلیل هستند.

منبع: تهران نیوز

کد مطلب: 14740
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری