رکورد خرید گندم کشاورزان در ورامین شکسته شد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۲, ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷ ق.ظ
 
رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان های جنوب شرق استان تهران گفت: با خرید 64 هزار تن گندم ، رکورد خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان دشت ورامین شکسته شد.
 رکورد خرید گندم کشاورزان در ورامین شکسته شد

به گزارش ندای وارنا ،محمد گلدستانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان دشت ورامین از دهم خرداد ماه سال جاری در سه مرکز سیلوی ورامین، کارخانه صنایع آرد ورامین و سیلوی پاکدشت صورت گرفت که تا پایان زمان خرید تضمینی گندم ، بیش از ۶۴ هزار تن محصول به این مراکز تحویل داده شد که رکورد خرید تضمینی گندم در منطقه با این میزان خرید شکسته شد.
وی افزود: سال گذشته حدود ۴۹ هزار تن گندم خریداری شد که امسال شاهد رشد ۱۵ هزار تنی خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هستیم.
گلدستانی اظهار کرد: رشد خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاروزان دشت ورامین در حالی صورت گرفته که چهار سال گذشته تنها ۳ هزار تن محصول تحویل مراکز خرید شده بود و با تلاش مسئولان سیلو، کشاورزان با اطیمنان محصول خود را تحویل می دهند.
وی نرخ خرید هر کیلوگرم گندم معمولی با چهار و نیم درصد افت را ۱۲ هزار و ۷۰۵ ریال اعلام کرد.
گلدستانی افزود: مبالغ خرید گندم کشاورزانی که تا اول مرداد ماه نسبت به تحویل گندم به مراکز خرید اقدام کرده بودند به حساب آنان واریز شده است.
وی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار خرید تضمینی کلزا نیز در شهرستان ورامین صورت گرفته که طی آن بیش از ۳۰۰ تن کلزا خریداری شده و مبالغ آن به طور کامل به حساب کشاورزان واریز شده است.
رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان های جنوب شرق استان تهران قیمت پایه خرید محصول کلزا با ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت به ازاء هر کیلوگرم ۲۵ هزار و ۳۰۰ ریال اعلام کرد.

کد مطلب: 688
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری