سالانه یک میلیارد شاخه گل در پاکدشت تولید می‌شود
تاریخ انتشار : شهریور ۴, ۱۳۹۷ ۴:۲۸ ب.ظ
 
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی در شهرستان پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت بزرگترین تولیدکننده گل کشور با تولید سالانه یک میلیارد شاخه گل است.
 سالانه یک میلیارد شاخه گل در پاکدشت تولید می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛محمود امیری  گفت‌‌ با اشاره به افتتاح ۸ پروژه در هفته دولت در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: در هفته دولت در مجموعه جهاد کشاورزی پاکدشت در مجموع ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی بیان کرد: علاوه بر این دو پروژه ایزولاسیون انهار نیز به طول ۱٫۶  کیلومتر و جاده بین مزارع به طول ۱ کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی است که در این هفته افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت همچنین افزود: برای انجام این دو پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه انجام شده است.

امیری با اشاره به لزوم حمایت از صنعت کشت و زرع در راستای حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: همچنین ۶  پروژه ساخت گلخانه به متراژ ۱۸  هزار و ۲۰۰ متر مربع با استفاده از پرداخت تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه ملی به مبلغ ۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت تولید گل در شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان پاکدشت بزرگ‌ترین تولیدکننده گل کشور با تولید سالانه یک میلیارد شاخه گل است می‌توان با ارائه تسهیلات و تعامل و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های مرتبط شرایط را برای اشتغال‌زایی هرچه بیشتر فراهم کرد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

کد مطلب: 3282
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری