فرماندار قرچک:
سایت اداری در شهرستان قرچک راه‌اندازی می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۲۳, ۱۳۹۶ ۸:۵۹ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک گفت:‌ با کمک مسئولان اداره منابع طبیعی و راه و شهرسازی قصد داریم مشکلات ادارات را به طور یک‌جا برطرف کنیم، و با دریافت اعتبار جمعی برای احداث سایت اداری، بتوان خدمت‌رسانی بهتری را انجام دهد.
 سایت اداری در شهرستان قرچک راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ندای وارنا، مسعود مرسلپور صبح امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور رؤسای ادارات در محل فرمانداری تشکیل شد، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حوادث تروریستی در مجلس و حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار داشت: در سال ۹۴ و ۹۵ رشد خوبی در تخصیص و تأمین اعتبارات در حوزه‌های مختلف داشتیم، در بخش­های زیربنایی همچون شهری و روستایی، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، مخابرات و… نیز رشد خوبی را داشته­ایم.

وی در ادامه بیان کرد: سیاست دولت در سال جدید این است که با تدوین برنامه­های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مشکلات اقصی­ نقاط کشور را حل کند، در دو سه سال گذشته با وجود اینکه به لحاظ موضوعاتی مانند بدهی‌های سنگین دولت به پیمانکاران، شرکت­های دولتی، بانک مرکزی و تحریم­ها، مشکلاتی به وجود آمده بود؛ اما دو کار مهّم انجام شد که مهّم‌ترین آن مهار تورم به طور کامل بود.

فرماندار قرچک با بیان اینکه شاهکار دولت در سال­های اخیر مهار تورم بوده تصریح کرد: بخش عظیم این کار توسط مدیران انجام شد؛ اما موفقیت دیگر دولت در رکود بود و البته در بخشی هم موفق نبود، که در توضیح علل ناموفق بودن آن مستنداتی وجود دارد.

وی با اشاره به کارهای دولت در بخش عمران تأکید کرد: دولت در همه حوزه­های عمران و آبادانی موفق بود؛ با توجه به علم منطق که می‌گوید از جزء به کل می­رسیم؛ اگر اقدامات انجام شده در همین سطح شهرستان را مدنظر قرار بدهند به این نتیجه می­رسیم که در سطح استان و کشور هم کار به همین منوال انجام شده است.

مرسلپور در ادامه خاطرنشان کرد: ما در زمینه خدمات‌رسانی به روستاها نیز موفق بوده­ایم و کارهای بسیاری انجام شده است، در سال جدید نیز به دنبال این هستیم که با پیشنهادات حاضران ارائه خدمات را هم از لحاظ کمّی و هم از لحاظ کیفی بهبود ببخشیم.

وی همچنین عنوان کرد: در سال گذشته زمینی با کمک مسئولان اداره منابع طبیعی و راه و شهرسازی برای ایجاد سایت اداری در مرکز شهرستان اختصاص داد شد، و با صحبتی که با استاندار داشتیم موضوع در وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است، و به دنبال دریافت اعتبار جمعی برای احداث سایت هستیم.

فرماندار قرچک افزود: قصد داریم مشکلات ادارات را به طور یک­جا برطرف کنیم، حتی در مورد دستگاه­هایی که دارای ساختمان اداری پراکنده هستند و تجهیزات اداری خاصی در آن­ها مستقر نیست با سازمان برنامه و بودجه صحبت کردیم که جابه­جایی انجام شود و آن ساختمان در سایت اداری قرار بگیرد تا بتواند خدمت‌رسانی بهتری را انجام دهد.

کد مطلب: 1619
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری