http://www.nedayevarna.ir/wp-content/uploads/2017/04/06.jpg
سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیاردریالی شرکت هندی در ورامین
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶ ۱:۰۵ ق.ظ
 
فرماندار شهرستان ورامین از سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی یک شرکت هندی در این شهرستان خبر داد.
 سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیاردریالی شرکت هندی در ورامین
به گزارش ندای وارنا، محمدرضا یوسفی روز شنبه ۹ اردیبهشت ۹۶ در حاشیه جلسه مشترک با شرکت های سرمایه گذاری کشور هندوستان به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان ورامین با دارا بودن زیر ساخت های مناسب در حوزه صنعت و کشاورزی، پذیرای سرمایه گذاران بخش خصوصی است تا به واسطه آن، شاهد رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار در منطقه باشیم.

وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده، یک شرکت هندی با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی در زمینه ریخته گری در شهرستان ورامین فعالیت خواهد کرد.
وی بیان کرد: در حال حاضر این شرکت مشغول احداث ابنیه مورد نیاز جهت استقرار ادوات و ماشین آلات در شهرک صنعتی سالاریه ورامین است و به زودی فعالیت خود را آغاز می کند.
یوسفی بیان کرد: شهرستان ورامین با دارا بودن سه شهرک صنعتی چرمشهر ، سالاریه ، شهید ملاآقایی و یک منطقه صنعتی در خیرآباد ، از ۷۵۰ واحد تولیدی خرد، متوسط و بزرگ برخوردار است.
فرماندار ورامین افزود: در حال حاضر ۱۴۵ واحد تولیدی چرم و سالامبور در شهرک صنعتی چرمشهر ، بزرگترین شهرک صنعتی تخصص چرم کشور مشغول به فعالیتند که با افزایش کارکردهای تخصصی این شهرک صنعتی ، می توان شاهد جهشی اقتصادی در سطح منطقه بود.
ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 1381
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری