فرماندهی انتظامی شرق استان تهران :
سواد رسانه ای خانواده ها و جوانان افزایش یابد
تاریخ انتشار : شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ ۷:۲۵ ب.ظ
 
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران خواستار افزایش سواد رسانه ای خانواده ها و جوانان شد.
 سواد رسانه ای خانواده ها و جوانان افزایش یابد

به گزارش ندای وارنا؛سردار عبدالرضا ناظری ظهر شنبه در آئین تجلیل از خانواده های کارکنان فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که با حضور خانواده های معظم شهدا برگزار شد، طی سخنانی گفت: توفیقات پلیس در سنگر تأمین امنیت و آرامش جامعه ریشه در برخورداری از خانواده سالم و با نشاط دارد.

ناظری اضافه کرد: تک تک کارکنان باید مراقبت شایسته از خانواده های خود داشته و به لحاظ داشتن خانواده سالم شکرگزار خداوند متعال باشند.

وی پرسنل نیروی انتظامی استان تهران را به لحاظ عملکردی، اعتقادی، اخلاقی و معنویت ممتاز و شاخص در کشور دانست و افزود: توفیقات پلیس در سنگر تأمین امنیت و آرامش جامعه ریشه در برخورداری از خانواده سالم، با نشاط، ولایی و انقلابی دارد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود، خانواده ها را به هوشیاری در برابر آسیب پذیری از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دعوت کرد و اظهار داشت: باید سواد رسانه ای خود را با هدف مصون ماندن از خطرات و آسیب های فضای مجازی افزایش داده و آموزش های لازم در این حوزه را به جوانان ارائه داد.

ناظری دغدغه مهم مسئولان نیروی انتظامی را افزایش سطح معیشت کارکنان و مرتفع کردن مشکلات آنها در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: پیگیری و جدیت مضاعف در استان پیرامون افزایش سطح معیشت کارکنان وجود داشته و تلاش جهادی داریم تا محیط خدمتی آرامی را برای کارکنان فراهم کنیم.

گفتنی است در این مراسم از کارکنان نمونه ،فرزندان نخبه علمی و قرآنی و برندگان مسابقه مراسم، تجلیل شد.

منبع : مهر

نتهای پیام/

کد مطلب: 3400
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری