فرمانده سپاه شهرستان ورامین:
سومین رزمایش “کمک مؤمنانه” در ورامین آغاز شد
تاریخ انتشار : خرداد ۱۹, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب.ظ
 
فرمانده سپاه شهرستان ورامین با اشاره به آغاز رزمایش سوم “کمک مؤمنانه” در این شهرستان گفت: ۱۲۰۰ بسته ارزاق بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع شد که در مجموع ۲۱ هزار و ۲۰۰ بسته غذایی در رزمایش‌های کمک مؤمنانه در شهرستان ورامین توزیع شده است
 سومین رزمایش “کمک مؤمنانه” در ورامین آغاز شد

به گزارش ندای وارنا؛  سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار ندای پیشوا، با اشاره به برگزاری رزمایش سوم کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان ورامین اظهار کرد: در ادامه رزمایش کمک مؤمنانه که در لبیک به سخنان مقام معظم رهبری انجام شد، امروز نیز رزمایش سوم‌ کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان ورامین برگزار شد.

وی افزود: با همّت خیرین، بسیجیان و مجموعه سپاه با عنوان ستاد پشتیبانی مقابله با بیماری کرونا تعداد ۱۲۰۰ بسته معیشتی به افراد تحت پوشش بهزیستی،کمیته امداد و عده‌ای از اصناف آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد که این بسته‌ها شامل مرغ، برنج، ماکارانی و غیره‌ با ارزشی بالغ بر ۲ میلیون ریال است.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین همچنین  بیان کرد: بخشی از اعتبار این طرح توسط خیرین و مردم در پایگاه‌های بسیج و مساجد که به حساب ستاد پشتیبانی مقابله با بیماری کرونا واریز شده بود و مقداری هم توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سپاه شهرستان تأمین شده است.

تاجیک گفت: در گذشته دو رزمایش کمک‌های مؤمنانه با توزیع ۲۰ هزار بسته برگزار شده بود که با برگزاری این رزمایش به تعداد ۲۱ هزار و ۲۰۰  بسته غذایی رسید، ضمن اینکه ۵۰۰ بسته دیگر نیز در آینده توزیع خواهد شد.

وی  تصریح کرد:  افراد دریافت کننده این بسته‌های معیشتی تحت پوشش رسمی کمیته امداد و بهزیستی نیستند بلکه افراد نیازمندی هستند که توسط کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شده‌اند ولی بهزیستی و کمیته امداد هنوز تحت پوشش قرار نداده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین در پایان هدف از رسانه‌ای کردن این اقدامات را شفاف‌سازی و گزارش به مردم خاطرنشان کرد: با رسانه‌ای کردن این اقدامات سه هدف داریم که نخست امید دادن به مردم و سپس گزارش به خیران و ترغیب سایرین به شرکت در کمک‌های مؤمنانه است.

کد مطلب: 8520
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری