طرح آبرسانی پاکدشت ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
تاریخ انتشار : دی ۹, ۱۴۰۲ ۶:۳۳ ب.ظ
 
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: یکی از طرح های مهم شهرستان پاکدشت آبرسانی است که جزو پروژه های ملی شناخته می شود و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و در شرایط فعلی نزدیک به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 طرح آبرسانی پاکدشت ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش ندای وارنا؛ حشمت اله سلیمانی روز شنبه در بازدید از طرح های عمرانی پاکدشت در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شهرستان چند طرح مهم ملی دارد که از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از پروژه های بزرگ و ملی این شهرستان کمربندی پاکدشت به شریف آباد شناخته می شود.

وی افزود: فاز نخست این طرح هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می شود حدود ۹ کیلومتر این جاده تا دهه فجر به بهره برداری برسد و برای مابقی عملیات اجرایی حدود ۳۵ کیلومتر احداث خواهد شد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح کمربندی در دولت سیزدهم پیگیری شده و جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به این شهرستان است.

سلیمانی اضافه کرد: پیش بینی می شود که ۳۰ هزار میلیاردریال اعتبار نیاز باشد و امیدواریم طی سال های آینده این طرح تامین اعتبار و به بهره برداری برسد.

این مسئول اظهار امیدواری کرد؛ از محل اعتباراتی که طی سال های گذشته و امسال تامین شده، بتوانیم بخشی از نیاز شهرستان را در حوزه تامین آب مرتفع کنیم.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه جلسه های مکرری در خصوص طرح کمربندی با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهادکشاورزی و استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با حمایت معاون اجرایی رئیس جمهور، این طرح جزو پروژه های پر اهمیت استان شناخته شد و پیش بینی ما این است که فاز نخست آن تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

شهرستان پاکدشت با ۲ بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است و پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15152
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری