طرح تشدید نظارت ویژه ماه رمضان در شهرستان ورامین آغاز شد
تاریخ انتشار : خرداد ۵, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۷ ب.ظ
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از آغاز طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
 طرح تشدید نظارت ویژه ماه رمضان در شهرستان ورامین آغاز شد

 به گزارش ندای وارنا به نقل از خبرنگار ایرنا  حسن میرزایی گفت: طرح تشدید نظارت اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی ویژه ماه مبارک رمضان از امروز آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: درطول ایام برگزاری این طرح، فعالیت واحدهای تولیدی توزیعی مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته و نحوه توزیع کالاهای پرمصرفی نظیر شیر، پنیر، کره، خامه، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، نان، برنج، روغن، قند و شکر، میوه، خرما، زولبیا و بامیه و سبزیجات مورد ارزیابی قرار می گیرد.
میرزایی اظهار کرد: در اجرای این طرح هشت تیم ویژه با حضور نمایندگانی از فرمانداری، اداره اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی، تعزیرات، اتاق اصناف، شهرداری و اتحادیه های صنفی کار بازرسی از واحدهای صنفی را در دو نوبت کاری انجام می دهند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده ، گشت های مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی ، اصناف، شبکه بهداشت و درمان و پلیس آگاهی حتی در شیفت های عصر نیز در سطح شهرستان فعال و در کمترین زنان به تخلفات احتمالی رسیدگی می کنند تا شرایط لازم ابرای تأمین مایحتاج عمومی مردم فراهم شود.
وی تصریح کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان، وضعیت بهداشتی، کیفیت و کمیت پخت انواع نان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین ازمردم خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی، تقلب ، احتکار و … مراتب را با استفاده از سامانه ۱۲۴ ستاد خبری به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 1511
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری