عطرافشانی حرم امامزاده جعفر(ع) پیشوا به روایت تصویر
تاریخ انتشار : آبان ۳۰, ۱۳۹۷ ۸:۱۵ ب.ظ
 
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته شهرداری ورامین گفت: کسب قهرمانی در لیگ سال جاری برای والیبال ورامین بسیار با اهمیت است.
 عطرافشانی حرم امامزاده جعفر(ع) پیشوا به روایت تصویر

به گزارش ندای وارنا؛داوود علی پوریان گفت در خصوص برگزاری‌ اردوی پیش فصل در ورامین اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که پس از سال ها یکی از شهرستان های استان تهران دارای تیم والیبال نشسته است و در این خصوص از شورای شهر و شهرداری باشگاه فرهنگی ورزشی ورامین تشکر می کنیم.

وی با اشاره به اردوی ۳ روزه این تیم گفت: ما اولین تیمی بودیم که تمرینات خود را آغاز کردیم و این تمرینات نیز در هفته های اینده ادامه خواهد داشت و امیدواریم به آمادگی لازمی که مد نظر سرمربی است برسیم.

علی پوریان در ادامه با بیان اینکه امسال بر خلاف سال های گذشته کار تیم سخت تر است افزود: از ۷ تیم موجود ۴ تیم خیلی خوب کار می کنند و ملی پوش دارند لذا امیدواریم با تمرینات صورت گرفته نتیجه ای را که شایسته تیم و باشگاه است را به دست بیاوریم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشور بیان داشت: لیگ امسال ۷ تیمه است و تیم شهرداری ورامین از ۳ بازیکن ملی پوش و یک لیبری ملی پوش بهره مند می باشد و بقیه بازیکان از ملی پوش های سابق هستند.

وی در خصوص بازیکنان تیم های دیگر لیگ نیز اظهار داشت: بقیه تیم ها نیز از ملی پوش برخوردار هستند مخصوصا تیم ماشین سازی تبریز و هیات گلستان و بهزیستی مازندران که ۲ سال نتیجه قهرمانی را در کارنامه خود ثبت کرده و ما امیدواریم که تیم ما نتیجه ای که سال قبل داشت را باز به دست بیاورد و از این لحاظ به دست آوردن نتیجه قهرمانی برای ما بسیار اهمیت دارد .

پوریان در رابطه با والیبال نشسته نیز گفت: ما ملی پوش های بسیار خوبی در والیبال نشسته داشته ایم مثل بیگدلی و خالقی و اولایی که امیدواریم همچنان این نمونه ها را داشته باشیم.

کاپیتان تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین افزود: امیدواریم برای بازی هایی که در ورامین است و از ۸ آذرماه این مسابقات آغاز می شود تماشاگران به خوبی حاضر شوند و در والیبال نشسته نیز با استفاده از بازیکنان نتیجه خوبی بگیریم چرا که حمایت تماشاچی ها و هواداران یکی از بزرگترین عوامل موفقیت بازیکنان محسوب می شود.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5727
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری