عیادت فرماندار پیشوا از جانباز ۷۰ درصد
تاریخ انتشار : مرداد ۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا با حضور در منزل عبدالرضا خوانساری، جانباز قطع نخاع ۷۰ درصد، از وی عیادت کرد.
 عیادت فرماندار پیشوا از جانباز ۷۰ درصد

به گزارش ندای وارنا,حسین عباسی که توسط شیرزاد یعقوبی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری پیشوا و رئیس و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان همراهی می شد،  با حضور در منزل عبدالرضا خوانساری جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی، از وی عیادت کرد.

عباسی این دیدار را سرشار از عطر حماسه و ایثار دانست و گفت: کسانی که مدال افتخار جانبازی را بر گردن خود آویخته اند در واقع بازگشتگان راه شهادت هستند که به مشیت الهی در این دنیا مانده اند تا به ما و دیگر نسل ها درس ایثار و مقاومت بیاموزند و چراغ راهی برای پیشبرد راه اسلام و انقلاب باشند.

وی بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب بارها با کلام نورانی خود جانبازان را مورد تفقد قرار دادند و رهبر معظم انقلاب نیز از جانبازان به عنوان یادگاران آزمایش های بزرگ ملی یاد کرده اند و بر ما واجب است که آنان را به عنوان شهدای زنده و الگوهای فداکاری و مقاومت ارج نهیم.

فرماندار پیشوا تکریم همسران جانبازان را ضروری دانست و گفت: همسران جانبازان با صبر و شکیبایی و با اتکاء به خداوند متعال این راه سخت را همپای جانبازان طی نموده اند و به پشتوانه مراقبت های آنان است که جانبازان مسئولیت سنگین خویش را در جامعه به خوبی انجام می دهند.

عباسی دعای خیر جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا را در شروع خدمت خود به مردم پیشوا، پشتوانه محکمی برای توفیق و موفقیت دانست و بیان کرد:  باور قلبی دارم که دعای خیر این قشر می تواند مسیرهای سخت را هموار، گره های کور را باز و مشکلات را مرتفع نماید.

فرماندار پیشوا در ادامه این دیدار، در جریان مسائل و روند درمانی این جانباز والامقام قرار گرفت.

گفتنی است، عبدالرضا خوانساری در سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس دچار ضایعه نخاع گردنی شد و به مقام جانبازی نائل آمد.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 2461
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری