فرمانداری ورامین: دهیاران به طور دقیق وضعیت اتباع خارجی را رصد کنند
تاریخ انتشار : خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۱:۰۸ ب.ظ
 
معاون سیاسی انتظامی ورامین گفت: دهیاران وظیفه دارند که به طور دقیق وضعیت اتباع خارجی مقیم روستاها را رصد و اطلاعات خود را به روز کنند.
 فرمانداری ورامین: دهیاران به طور دقیق وضعیت اتباع خارجی را رصد کنند

به گزارش ندای وارنا، عباسعلی سعیدیان روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۹۶ در جلسه ستاد ساماندهی اتباع بیگانه که در فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار داشت : مردم ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون پذیرای برادران و خواهران مسلمان افغان خود بوده اند و بسیاری از امکانات خود را با آن ها به مشارکت گذاشته اند.

وی افزود :مردم و مسئولان جمهوری اسلامی خلاف تمامی مناسبت های سیاسی جهان ، به موضوع پناهندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی با رویکردی دینی و باورهای خود نگاه کرده و اتباع بیگانه را برادران و خواهران دینی خود می دانند از این رو ، این افراد از تمامی امکانات جمهوری اسلامی به طور مساوی استفاده می کنند.
سعیدیان افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خود را بالاتر از حمایت های بشردوستانه ای رایج در جهان به اتباع بیگانه ارائه می کند و ارتقای این خدمات به داشتن آمار و اطلاعات کامل از وضعیت حضور آن ها در مناطق مختلف از جمله مناطق روستایی بستگی دارد.
وی به «ایرنا» بیان کرد: دهیاران موظفند که به طور دقیق وضعیت اتباع خارجی مقیم روستاها را رصد کرده و آمار و اطلاعات خود را در خصوص تعداد ، وضعیت شغلی ، وضعیت اجتماعی و اخلاقی را طبقه بنده و ثبت کرده و آمار و اطلاعات موجود را به روزرسانی کنند.

کد مطلب: 1592
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری