فعالیت اصناف بدون مجوز در ورامین متوقف می شود
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۴۱ ق.ظ
 
رییس اتاق اصناف شهرستان ورامین از ممانعت از فعالیت اصناف بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.
 فعالیت اصناف بدون مجوز در ورامین متوقف می شود
به گزارش ندای وارنا، سید عباس میری، با بیان این که بسیاری از اتحادیه های صنفی به دلیل عدم پرداخت حق عضویت اصناف در آن اتحادیه با مشکلات مالی فراوان مواجه هستند، اضافه کرد: با تمام اصنافی که حق عضویت پرداخت نکرده اند برخورد خواهد شد.

وی از اجرای طرح های حمایتی مانند بیمه درمانی، بیمه شخص ثالث، بیمه تکمیلی و بیمه حوادث برای اصناف شهرستان ورامین خبر داد و گفت: برنامه های خوبی در جهت رفاه حال اصناف داریم که در سال ۹۶ اجرایی خواهند شد.

رییس اتاق اصناف شهرستان ورامین با اشاره به فعالیت برخی اصناف بدون مجوز گفت: از آنجایی که فعالیتهای برخی افراد بدون مجوز و پروانه کسب در حوزه های مختلف سبب ایجاد خسارات مالی فراوان برای مردم شده و در صورت بروز مشکلات هیچکس پاسخگو نیست، لذا نسبت به برخورد با اصناف بدون جواز کسب برخورد خواهیم کرد و تیم های نظارتی و بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه ها بر این موضوعات اشراف کامل دارند.

وی به «مهر» تاکید کرد: از فعالیت اصناف بدون مجوز در سطح شهرستان ممانعت به عمل خواهد آمد.

میری افزود: پی گیری موثر و مثمر ثمر در خصوص رفع مشکلات اعضای اتحادیه در ادارات مختلف مانند شهرداری ،بیمه و دارایی از دیگر برنامه های این اتحادیه است و به دنبال رایزنی برای حل این مشکلات هستیم .

کد مطلب: 1387
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری