فوت راننده پراید در اثر برخورد با تیر چراغ برق در اتوبان تهران قم
تاریخ انتشار : آذر ۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶ ب.ظ
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت راننده پراید بر اثر برخورد با تیر چراغ برق در اتوبان تهران قم خبر داد.
 فوت راننده پراید در اثر برخورد با تیر چراغ برق در اتوبان تهران قم

به گزارش ندای وارنا؛سید جلال ملکی در گفت با اعلام خبر حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران – قم که خارج از محدوده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران رخ داده بود اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۵ و ۴ دقیقه عصر روز دوشنبه رخ داده است که طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران و ایستگاه شماره ۵۰ به محل حادثه اعزام می شود.

ملکی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه مشاهده می کنند که یک دستگاه خودرو سواری پراید با ۲ نفر سرنشین به هنگام حرکت به لاین نامشخصی از مسیر حرکت منحرف شده و با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه به شدت برخورد کرده و خودرو دچار خسارت هایی شده است.

وی با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان نفر سرنشین که یک خانم حدودا ۲۵ ساله و دچار مصدومیت شده، از خودرو خارج شده بود گفت: راننده که یک مرد ۳۰ ساله بوده در وضعیت خطرناکی در خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کرده و با برش قطعات خودرو فرد را خارج کردند اما متاسفانه فرد جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه برای بررسی بیشتر محل حادثه را به عوامل راهور تحویل دادند و در ساعت ۱۵ و ۲۳ دقیقه عملیات به پایان رسید.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5834
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری