فرماندار قرچک در دیدار با استاندار تهران:
قرچک تا ۳ سال آینده بزرگ ترین برند اقتصادی استان تهران می شود
تاریخ انتشار : مهر ۳۰, ۱۳۹۶ ۲:۵۰ ب.ظ
 
فرماندار قرچک در دیدار با استاندار تهران با اشاره به نزدیکی این شهرستان به شهر تهران و نیز نیروی کار جوان آن، گفت: قرچک تا ۳ سال آینده بزرگ ترین برند اقتصادی استان تهران می شود.
 قرچک تا ۳ سال آینده بزرگ ترین برند اقتصادی استان تهران می شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر،  مسعود مرسل‌پور پیش از ظهر شنبه ۲۲ مهر ۹۶ در دیدار با محمدحسین مقیمی، استاندار تهران طی سخنانی گفت: مسئولان شهرستان قرچک با اتحاد و هم دلی در جهت پیشرفت این شهرستان گام برداشتند، در ۲.۵ سال گذشته با تایید رییس اداره اطلاعات قرچک، کارمند و مدیر مجرم در قرچک نداشتیم.

وی اضافه کرد:سلامت اجرایی ادارات قرچک توسط دستگاه‌های مربوط، سازمان بازرسی و حراست ادارات کل مورد ارزیابی قرار گرفته و قریب ۹۵ درصد از ادارات در تکریم ارباب‌رجوع رتبه بسیار خوب به دست آورده‌اند.

فرماندار قرچک سپس بر ایجاد امنیت و آرامش مردم این شهرستان تاکید کرد و گفت: در خصوص جرائم خشن در شهرستان، سه مورد منجر به فوت داشتیم که در همان ساعت‌های ابتدایی، مجرم را دستگیر کرده‌اند و این موفقیت با همکاری و هم‌دلی دستگاه‌های امنیتی و نظامی حاصل شده است. و اکنون در قرچک، هیچ معضل امنیتی نداریم و سرقت های خرد این شهرستان نیز کاهش چشمگیری داشته است.

وی با بیان این که قرچک تا ۳ سال آینده بزرگ ترین برند اقتصادی استان تهران می شود، گفت: نزدیکی قرچک به تهران و نیز نیروی کار جوان این شهرستان سبب سرمایه گذاری های قابل ملاحظه ای در قرچک شده است.

مرسلپور کاهش معضلات و ناهنجاری های اجتماعی قرچک را مورد اشاره قرار داد و گفت: با برگزاری کارگاه های مشاوره متعدد توانسته ایم، به این مهم دست یابیم.

کد مطلب: 2404
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری