لزوم نظارت بیشتر بر پروژه‌های عمرانی پیشوا با هدف پیشگیری از هدررفت منابع
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۸:۴۳ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا بر لزوم نظارت بیشتر بر پروژه‌های عمرانی با هدف پیشگیری از هدررفت منابع شهرستان تاکید کرد.
 لزوم نظارت بیشتر بر پروژه‌های عمرانی پیشوا با هدف پیشگیری از هدررفت منابع

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی در آیین معارفه معاون جدید فنی و امور عمرانی فرمانداری اظهار داشت: با توجه به پیشتازی مردم پیشوا در پیروزی انقلاب اسلامی و وجود امامزاده، خدمت در این شهرستان علاوه بر بعد مادی، از پشتیبانی معنوی  نیز برخوردار است و انشاءالله با تلاش شبانه‌روزی از عهده مسئولیت برآمده و در پیشگاه خداوند و مردم سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه حوزه فنی و عمرانی حیطه فعالیت و تنوع کاری بسیار گسترده‌ای دارد، افزود: با توجه به اهتمام ویژه دولت در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه عمران شهر و روستاها صورت گرفته که در گوشه گوشه شهرستان مشهود و اثرگذار است.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: راهبری و ریل‌گذاری امورات آبادانی شهر و روستا، نظارت بر عملکرد شهرداری و دهیاری‌ها و ساماندهی همه فعالیت‌های عمرانی از وظایف مهم این معاونت است.

عباسی گفت: طی طول دو سال گذشته کارهای عمرانی بسیاری در شهرستان آغاز شده که بخشی از آنها به نتیجه رسیده و بخشی نیاز به پیگیری‌های بیشتر و تسریع دارد.

وی تصریح کرد: در برخی حوزه‌های زیرساختی با وجود گذشت ۱۰ سال از مستقل شدن شهرستان، همچنان نواقصی وجود دارد که رفع آنها همت ویژه‌ای را می‌طلبد.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: باید با فعال کردن کمیته‌های ذیل معاونت فنی و عمرانی، نظارت بیشتری بر عملکرد ادارات و نهادهای مرتبط داشته و از هدر رفت منابع جلوگیری شود.

وی گفت: با توجه به نیازسنجی صورت‌گرفته و با بهره‌گیری از توانمندی همه ارگان‌ها، باید اقدامات جدید و اثرگذاری در حوزه عمران شهری و روستایی انجام شود.

عباسی خاطرنشان کرد: در حوزه مقاوم‌سازی و ستاد بازآفرینی شهری، فعالیت‌های در دست اقدام باید تداوم داشته و جهشی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وی گفت: احداث بیمارستان یکی از نیازهای اصلی شهرستان در حوزه زیرساختی و عمرانی بوده که قرار است به زودی در جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت بهداشت و مدیران استانی تعیین تکلیف شود.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: ساخت فرهنگسرا، تامین روشنایی کمربندی، مقاوم سازی بافت فرسوده، طرح هادی روستاها، سایت اداری، مبلمان شهری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ویژه پل‌های راه‌آهن، شناسایی و رفع نقاط حاثه‌خیز، جنگل کاری و … از مسائلی است که باید در اولویت معاونت عمرانی قرار گیرد.

عباسی گفت: کاستی‌های موجود در بخش‌های مختلف با کمک، مشورت، همدلی و هم‌افزایی برطرف و در سال ۹۹ فرصت‌های بی‌نظیری برای پیشرفت شهرستان خلق خواهد شد.

انتهای پیام/ف

کد مطلب: 7497
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری