فرماندار شهرستان پیشوا :
مجمع خیرین امنیت‌ساز در پیشوا تشکیل می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تشکیل مجمع خیرین امنیت‌ساز در پیشوا یک ضرورت است که با تجمیع ظرفیت‌ها، موجبات ارتقای سطح امنیت در شهرستان را فراهم می‌کند.
 مجمع خیرین امنیت‌ساز در پیشوا تشکیل می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی در نشست هم‌اندیشی مشارکت عمومی در توسعه نظم و امنیت شهرستان بیان داشت: مردم پیشوا با پیشتازی در قیام ۱۵ خرداد نقش اثرگذاری در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته و بعد از آن هم با حضور در صحنه‌های مختلف همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند.

وی افزود: اقدامات خیرین شهرستان پیشوا در زمینه احداث مدرسه و مراکز فرهنگی و آموزشی و همچنین در بخش سلامت بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده و باید به سایر بخش‌ها نیز تعمیم یابد.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: توان دولت در ایجاد زیرساخت‌های امنیتی محدود است و در این زمینه نیاز به حضور و مشارکت خیرین و افراد توانمند و سازمان‌های مردم‌نهاد برای تقویت و ارتقای کمی و کیفی اقدامات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل مجمع خیرین امنیت‌ساز در پیشوا یک ضرورت است که با تجمیع ظرفیت‌ها، موجبات ارتقای سطح امنیت در شهرستان را فراهم می‌کند.

عباسی افزود: در این زمینه اساسنامه و مقدمات کار فراهم شده و نیاز به حضور فعال و جدی خیران محترم در تکمیل فرآیندهای ساختاری است.

وی گفت: هر اقدامی برای اثربخشی مستلزم ایجاد تشکیلات و حرکت نظام‌مند است و مشارکت مردمی در توسعه و تقویت امنیت شهرستان نیز به تدریج و با هم‌افزایی همه مجموعه‌ها محقق خواهد شد.

کد مطلب: 8499
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری