فرماندار شهرستان پیشوا:
مدیران ادارات پیشوا به تحقق جایگاه واقعی روابط عمومی کمک نمایند
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا تأکید بر ضرورت تقویت جایگاه مشورتی روابط عمومی در سازمان، گفت: مدیران ادارات باید اهمیت حوزه اطلاع‌رسانی را درک کرده و با فراهم کردن امکانات و نگاه حمایتی به تحقق جایگاه واقعی روابط عمومی کمک نمایند.
 مدیران ادارات پیشوا به تحقق جایگاه واقعی روابط عمومی کمک نمایند

به گزارش ندای وارنا؛ حسین عباسی در نشست با اعضای هیات رییسه شورای روابط عمومی ها اظهار داشت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها موتور محرکه روابط عمومی ادارات است و از اعضای این شورا انتظارات و توقع بیشتری داریم.

وی افزود: اقدامات و خدمات دولت باید به درستی اطلاع‌رسانی شود و هرگونه ضعف در این حوزه عملکرد دستگاه‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه باید جایگاه مشورتی روابط عمومی در هر سازمان تقویت شود، گفت: روابط عمومی‌ها باید ابتکار عمل داشته باشند و با هم‌افزایی و بکارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت پیشبرد اهداف مجموعه خود حرکت کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه هنر مدیریتی روابط عمومی در مواجهه با محدودیت‌ها و کاستی‌ها مشهود می‌شود، افزود: نوآوری و تحول‌‌‌‌، به‌روز بودن و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی باید سرلوحه کار یک روابط عمومی پویا و هوشمند باشد.

عباسی با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه و اهمیت حوزه روابط عمومی در سازمان، گفت: مدیران ادارات باید اهمیت حوزه اطلاع‌رسانی را درک کرده و با فراهم کردن امکانات و نگاه حمایتی به تحقق جایگاه واقعی روابط عمومی کمک نمایند.

وی بیان کرد: آموزش به عنوان عامل مهم ارتقای توانایی‌های فردی و گروهی در دستور کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه امروزه مردم از فضای حقیقی به فضای مجازی کوچ کرده اند، افزود: روابط عمومی ها باید با عملکرد مطلوب و پاسخگویی به موقع از ایجاد حواشی و شایعات جلوگیری کنند.

عباسی تصریح کرد: همراهی و تعامل با خبرنگاران به عنوان بازوی توانای روابط عمومی به تحقق برنامه‌ها و اهداف مورد نظر کمک خواهد کرد و باید مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: 7996
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری