فرماندار قرچک:
مدیران قرچک با سفارش و توصیه دیگران انتخاب نمی شوند
تاریخ انتشار : خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰ ب.ظ
 
فرماندار قرچک گفت: مدیران قرچک با سفارش و توصیه دیگران انتخاب نمی شوند.
 مدیران قرچک با سفارش و توصیه دیگران انتخاب نمی شوند

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، مسعود مرسلپور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ملاک انتخاب مدیران در شهرستان قرچک بر چهار اصل، اعتقاد واقعی به نظام و رهبری معظم انقلاب، دلبستگی و علاقمندی به دولت، سلامت، سرعت، دقت و تسهیل در جهت خدمت به مردم و پرهیز از تفرقه افکنی است.

وی افزود: از این رو مدیران می بایست این موارد که لازم و ملزوم یکدیگر هستند را مد نظر و ملاک قرار دهند و بدانند انتخاب مدیران جدید و یا تغییر در مدیریت های برخی ادارات بر این اساس انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان داشت: مساله مهم در انتخاب مدیر با عشق به نظام و علاقمندی به سیاق و روش اجرائی دولت و با تلاش وافر در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کند و وابستگی وی به فرد، دسته و یا گروهی خاص نمی تواند باعث شود که ما ۴ عامل فوق را در نظر نگیریم.

مرسلپور خاطر نشان کرد: افرادی که توان اجرایی یا عملیاتی در جهت رفع مشکل مردم ندارند، گمان نکنند با انتساب به افراد مختلف و دارای نفوذ و یا جریان و گروه خاص می توانند بر مسند ریاست بنشینند، مدیران قرچک با سفارش و توصیه دیگران انتخاب نمی شوند.

وی گفت: انتخاب مدیران تنها بر اساس شایستگی های مدیریتی و اجرایی صورت خواهد پذیرفت، افرادی می بایست به مردم خدمت کنند که خدمتگذار به مردم و وفادار به دولت باشند.

وی اظهارداشت: از عزیزانی که قصد شفاعت و سفارش برخی مدیران را دارند و یا به طور غیر مستقیم و از شیوه های مختلف سعی در حمایت از برخی افراد دارند، می خواهم که در نظر بگیرند که بدون چهار اصل فوق، مدیریت نمی تواند برای مردم مفید واقع شود.

کد مطلب: 1684
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری